• 'vertrouwenspartner' zijn?
    Ik wil graag een paar dingen kwijt, en ik wil graag een persoon hebben die naar me luistert, met me mee leeft en tips geeft.
    Ik wil het namelijk niet op het forum kwijt.
    Ik kies iemand die mij het meest geschikt lijkt.
    Dankjewel


    EGYPTIAN GOD

    Ik weet niet of je iemand hebt, maar ik wil je wel helpen (flower)


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik wil ook wel luisteren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Je mag gerust pb sturen hoor (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Beschikbaar :)

    Je mag altijd je hart bij mij luchten.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    NYC schreef:
    Je mag me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt. Ik snap dat je sommige dingen niet op het forum kwijt wilt.

    Mij kan je het ook vertellen =) ik ben zowat het vertrouwenspersoon van mijn vriendinnen =)

    Je mag en kan alles zeggen als je wilt!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet niet of je ondertussen al iemand hebt, maar ik help graag mensen. Als je nood hebt aan een babbel, mijn pb staat altijd open (flower)

    Stiekem vind ik het heel schattig en lief hoe iedereen nu doet. Zoals je al leest, je kunt bij iedereen hier aankloppen. Mij weet je ook te vinden (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    je mag me altijd een pb sturen, ik wil je graag helpen ! x


    There's nothing like us.

    Deze mensen staan blijkbaar ook allemaal voor je klaar, dus kan me voorstellen als je al iemand hebt, haha. Maar, ookal ken je me waarschijnlijk niet zo, want ik zit hier nog niet zo lang, kan altijd mij ook mailen. Soms is het fijn als je iemand helemaal niet kent. En ik heb ook best veel rare dingen meegemaakt, dus ik weet waar ik over praat. ^^ Succes!

    Mijn pb inbox staat altijd open (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg