• Ik had het niet meer. Is er op mtv zo iets over beaverface en oh my god, dat stukske midget is een een [****] boer. oO zit hij doodleuk op bedden te springen, mensen te schoppen, heavy rond te lopen, op zijn pc te kloten terwijl hij aandacht zou moeten geven aan de dame die hem wat probeert kennis bij de schaven en nadien zegt hij nog 'heavy' dingen tegen haar ook. Mygod, kick the kid in its balls, als hij dr heeft. Dat gastje heeft te veel noten op zijn zang. Hij loopt rond alsof hij het is en doet lekker stoer, maarjeetje, ookal heb je veel poen en kan je "zingen" je hoeft daarvoor toch nog niet rond te lopen alsof je de hele boel ownt. Miljaarde.

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 21:18 ]

    Ik kon het niet beter gezegd hebben!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit topic een klein beetje achterlijk vind? Ik wil nu niet duizend reacties met: Klik hier dan niet op! Maar als jullie een topic ziet* met een titel als deze, maar dan met een artiest waar jullie fan van zijn, zullen jullie ook zo'n reactie plaatsen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 21:33 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit topic een klein beetje achterlijk vind? Ik wil nu niet duizend reacties met: Klik hier dan niet op! Maar als jullie een topic ziek met een titel als deze, maar dan met een artiest waar jullie fan van zijn, zullen jullie ook zo'n reactie plaatsen.

    Inderdaad. Het is hier een openbaar forum, je mag - fatsoenlijk - zeggen wat je wil.
    Eigenlijk boeit de heer Bieber me niet zo, maar ik weet wel dat je er goed op kunt hardlopen _O
    _


    No growth of the heart is ever a waste

    Inhoud van de tekst in aangepast aangezien vele van jullie dit te ver vonden gaan -ergens wel terrecht- maar mag ik jullie er toch aan herrineren dat het een openbaar forum is, zoals Zaitsev al zegt. Ook over Bill, om maar even een voorbeeld te noemen, zijn tientallen van dit soort topics geweest.

    Jullie vonden onze regels, die wij opstelden te streng, daarom hebben wij tegenwoordig zoiets van 'users zullen vast wel oud en wijs genoeg zijn om niet overal ruzie te gaan maken, daarom zullen vast wel wat topics open kunnen laten, die we eerst bij voorbaad al moesten sluiten'.

    Dus nu heb ik een simpele vraag aan jullie. Wat hebben jullie liever? Terug naar de strenge oude regels? Of topics zoals deze open laten, tot dat jullie het misschien voor jezelf verpesten en hij dan uiteindelijk dicht moet?


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is een jongen van 16?! Wat doen jongens van 16?! Juist dat soort dingen! Je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij zich naar zijn leeftijd gedraagt!


    -

    Essence schreef:
    Laat hem toch lekker kloten x)


    Als hij écht zo'n etter is, dan zullen de mensen met verstand het heus wel inzien en hem laten vallen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik hoop dat hij van het bed valt en hard ook zodat zijn hoofd misschien terug op orde komt (als dat al mogelijk is) (cat)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 21:34 ]


    The soul needs autumn.

    Lol, was gestampte het ... woord? 8D

    TheInCrowd schreef:
    Lol, was gestampte het ... woord? 8D
    Don't you start on me. Ik heb het aangepast zodat het allemaal enigzins representatief zou zijn. Ik had het ook kunnen sluiten??


    Wie du mir, so ich dir.

    Mercury schreef:
    Klein kutkind. Kan nog nieteens zingen, en is al veel te ver over het paard getilt. Mensen, ga toch eens echte muziek luisteren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan het gewoon niet meer met Mercury eens zijn:)

    Humanity schreef:
    Dat vind ik al zolang.
    Ik kan hem niet uitstaan *gayhandje*

    Als hij dat zo leuk vind laat hem dan lekker. Ik ben zelf geen fan van hem, maar ik heb wel respect voor artiesten. Ik zie mezelf namelijk nog niet voor 10.000 mensen zingen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    tja , je kan nu eenmaal niet iedereen goed vinden. hypes komen en gaan , dat is ALTIJD zo , zelfs bij tokio hotel en justin bieber. als je hem niet mag kijk er dan niet naar ? dat doe ik ook..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hij is nog een kind lieve schat, en als die mensen het vervelend vonden hadden ze er wel wat van gezegt :'). Ik bedoel ik hou ook niet van zijn muziek maar het is gewoon een puber :3


    I don't need words to feel those lips.