• Ik had het niet meer. Is er op mtv zo iets over beaverface en oh my god, dat stukske midget is een een [****] boer. oO zit hij doodleuk op bedden te springen, mensen te schoppen, heavy rond te lopen, op zijn pc te kloten terwijl hij aandacht zou moeten geven aan de dame die hem wat probeert kennis bij de schaven en nadien zegt hij nog 'heavy' dingen tegen haar ook. Mygod, kick the kid in its balls, als hij dr heeft. Dat gastje heeft te veel noten op zijn zang. Hij loopt rond alsof hij het is en doet lekker stoer, maarjeetje, ookal heb je veel poen en kan je "zingen" je hoeft daarvoor toch nog niet rond te lopen alsof je de hele boel ownt. Miljaarde.

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 21:18 ]

    Temerarious schreef:
    Justin Bieber is succesvol. Kan je dat niet hebben? Ja, en dan is hij arrogant. Wat dan nog? Dat zijn alle celebrities tegenwoorden. Neem dan Kanye West, die is veel erger, maar ook geweldig. Als je hem niet mag, schenk er dan ook geen aandacht aan. Ga dan ook niet naar zo'n progamma kijken, want zo te horen heb jij hem afgekeken. Ik heb het ook gezien, en jij verteld alles precies tot in detail...

    I lold again.

    Eyeless schreef:
    (...)
    I lold again.

    Fuck op.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Fuck op.

    Nee

    + Justin Faggot is ook nog dom http://www.youtube.com/watch?v=75nDvFSHCBc&fmt=18

    Hij is jong en speels. Laat die jongen toch eens doen in de plaats van er altijd op te zeiken.


    Let's do this poo

    Eyeless schreef:
    Die Justin Faggot mag van mij ook oprotten.

    Zou alleen maar blij zijn als ie zou worden geëxecuteerd worden in Iran of Irak ofzo.

    Leuk dat je, je mening deelt. Zou je dat in het vervolg op een iets betere manier willen uiten? Ik mag een aantal celebs ook niet, maar dan schenk ik er gewoon geen aandacht aan en ik respecteer de mensen die hen wel leuk vinden. Zou jij ook eens moeten proberen.


    Let's do this poo

    Eyeless schreef:
    (...)
    Nee

    + Justin Faggot is ook nog dom http://www.youtube.com/watch?v=75nDvFSHCBc&fmt=18

    Hij had de man verkeerd verstaan. En deze reactie bewijst enkel dat je aandacht hebt voor hem, anders zou je dit filmpje nog niet eens gezien hebben.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 23:35 ]


    Let's do this poo

    Eyeless schreef:
    Die Justin Faggot mag van mij ook oprotten.

    Zou alleen maar blij zijn als ie zou worden geëxecuteerd worden in Iran of Irak ofzo.

    Ik geloof dat zo'n privilege in zulke landen alleen is weggelegd voor massamoordenaars en verkrachtingslachtoffers.


    No growth of the heart is ever a waste

    En toch blijf ik fan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Imperfect schreef:
    Djeezes, laat hem toch, dat is zijn probleem, niet het jouwe. --'
    + Als je hem niet kan hebben, waarom kijk je dan naar dat programma ? x.x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik geloof dat zo'n privilege in zulke landen alleen is weggelegd voor massamoordenaars en verkrachtingslachtoffers.

    en voor homo's/biseksuelen/lesbo's ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    en voor homo's/biseksuelen/lesbo's ;x

    Hee ja, die was ik vergeten (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Hee ja, die was ik vergeten (baby)

    En daar ben ik dus voor :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij is een puber, alle pubers doen dat soort dingen.
    Alleen hier word aandacht voor gegeven.
    Hij is ook gewoone een jongen hoor, alleen een beetje arrogant.
    En dat vind ik ook niet zo raar, in 1 jaar tijd is hij 'famous' geworden. En zingt voor 10.000 meisjes.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik heb ook een hekel aan hem :') Maar ik vind 't een beetje overdreven dat je een dikke haattopic over hem gaat aanmaken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hij heeft een veel te groot ego


    AAP