• Haar oude stijl was zoveel beter. Ö Dit heeft gewoon teveel autotune, terwijl ze die helemaal niet nodig heeft. Ik wil de oude stijl van Demi terug. Ö
    Zal het maar een paar keer gaan luisteren. xD

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 19:14 ]


    Take me to wonderland

    I dont know, I dont care
    sorry girl


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mjah, ze had gezegt dat het erg R&B zou zijn. (Gelezen op Perez). But yeah, Idc.

    Zij blijkbaar niet.


    -

    ik ben nooit echt fan van haar gewees dus ik weet niet echt hoe de "oude demi" klinkt. Maar ik vind dit liedje wel leuk opzich.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind deze echt heel leuk hoor en die staat ook op Unbroken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    No Demi whyyyy? I loved you... Het liedje is mooi, maar die autotune...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haar oude stijl is goed, maar deze ook.
    Het is best moeilijk voor sommige, wanneer een artiest veranderdt maar ook zij veranderen.
    Ik vind het eerlijk gezegdt best goed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stray schreef:
    ik ben nooit echt fan van haar gewees dus ik weet niet echt hoe de "oude demi" klinkt. Maar ik vind dit liedje wel leuk opzich.

    Ik wil even zeggen dat dit liedje niet geweldig is, maar dit is (naar mijn mening) dan ook het slechtste liedje van Demi. Het liedje "Unbroken", "Fix A Heart" en de rest van het album is veel beter.
    Demi is nog steeds even geweldig en heeft nog steeds dezelfde fantastische stem. Nu is ze gewoon gezonder.

    Ik zal altijd een Lovatic zijn <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Goh... Niet dat ik een grote fan ben van Demi, maar enfin.

    Het is nu eenmaal zo dat zulke muziek steeds populairder wordt, met als gevolg dat als zijzelf populair wilt blijven, ze ook deze muziek moet maken.
    Ik vind het echt jammer dat veel artiesten hun persoonlijkheid verliezen door te streven naar populariteit. De beste artiesten zijn vaak de onbekendste, dit omdat hun muziek nog betekenis heeft.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind de autotune nog wel meevallen en het liedje is nog best oké, ik vind 't juist wel leuk als ze eens iets anders doet. En trouwens, skyscraper staat ook op dat album, dus volgens mij gaat de 'oude' Demi nooit helemaal weg, want dat liedje bewijst wel dat ze gewoon nog super is.
    En wie weet is dit liedje live wel veel beter, dat was skyscraper ook ^^


    “Love is a contradiction.”

    Binnenkort krijgen we alleen maar 3d-beelden op het podium, omdat de artiesten te onbewerkt zijn om op te treden. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    Binnenkort krijgen we alleen maar 3d-beelden op het podium, omdat de artiesten te onbewerkt zijn om op te treden. (cat)


    _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    Basturdo schreef:
    Binnenkort krijgen we alleen maar 3d-beelden op het podium, omdat de artiesten te onbewerkt zijn om op te treden. (cat)


    -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien is dit wel 1 malig?


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp