• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom blijft iedereen zeggen dat het niet kan? Het klinkt misschien onlogisch of onwerkelijk, maar het kan echt. Ik heb geen zin om hier m'n hele verhaal te vertellen, maar ik wil wel even zeggen dat ik het helemaal met deze stelling eens ben, ook al kan het ook z'n leuke kanten hebben.


    hoi, jij bent leuk.

    pompiedompim schreef:
    Ja.


    Some people make the world special just by being in it

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.


    Only losers can act the way you do

    Thingies schreef:
    Het ligt eraan of je die persoon ook echt kent, en anders is het niet verliefd zijn.

    Eens en oneens, Je kan pas zeggen dat je verliefd ben als je die persoon echt kent. Anders blijft het maar bij het leuk vinden van die persoon waarvan jij denkt dat tie geweldig. Waarschijnlijk zou hij/zij toch onbereikbaar zijn.
    Maar leuk vinden is ook wel wat en dat is inderdaad erg kut.


    Could you be loved?

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.

    het is niet leuk ja maar niet gelijk kut


    michael joseph jackson

    Luminous schreef:
    Hoe kut het ook klinkt, verliefd zijn op een bekend persoon, kan niet. Hoeveel meisjes zijn wel niet 'in love' met Justin Bieber? Maar ze kennen hem niet. Ik geef toe, ik ben gek op Justin Bieber, al meer dan een jaar. Maar ik besef ook dat ik geen kans maak bij hem. Het is moeilijk en kut om te accepteren, maar het is de keiharde waarheid. En welke fan van Justin baalt daar nou niet van? Als fan denk je; Hij is pas 16, misschien maak ik een kans! Maar het is gewoon onmogelijk. En het heeft lang geduurd voordat ik dat inzag.


    All this dampness is damp.

    weet ge,,ge kunt ni verliefd zijn op iemand die ge ni egt kent...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jup.


    Fooled ya!

    dat is niet waar! xD
    Het is gewoon heel fijn =D


    Your Butt is Mine!

    ik ben het er compleet mee eens. Al wet je wel niet hoe die persoon is achter al die beroemdheid. Maar ik heb het zelf ook al voorgehad, en het is ècht wel kut


    nobosy said life was easy, but they also never told it would be thid hard

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.


    Maar aan de andere kant. Je kan wel posters van hem/haar in je kamer ophangen en er uren lang naar blijven kijken zonder dat diegene erachter komt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 17:17 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Tsja, je bent niet écht verliefd denk ik. [': Maar het kan best kut zijn als je diegene leuk vind.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sutherland schreef:
    Dat is niet echt verliefd zijn. Het is oftewel afschuwelijk leuk vinden of afschuwelijk knap. Maar 'verliefd zijn' is een beetje te ver gezocht.
    Maar als je het zo bekijkt dan is het inderdaad heel erg kut, ja.


    I'll live every second like it is my last one <3