• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is toch nii egt verliefd zijn?
    Ge kent die persoon nii eens xD
    - In het egt-

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 20:20 ]

    Helemaal meee eens (A)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Washington schreef:
    Eens. Diegene is onbereikbaar. En de gedachtes dat hij ieder meisje kan kiezen wie hij wilt maakt je hopeloos.

    heb ik is meegemaakt.. Heb ik een week mee ingezeten maar toen dacht ik van, ja seg, hoe hopeloos is het om hiervoor te kniezen. Ookal zit er nu wel iemand op mijn school die erg op hem lijkt en hij doet me er zo aan denken, maarja, doet er nu niet toe.
    ik ben het met de stelling eens.


    I've lost my muchness huh??

    Nee, vind ik niet. Ik vind het een heel leuk gevoel. Ik kan het niet uitleggen, maar het gevoel alsof je voor iets leeft, voor iets vecht. Dit klinkt heel dramatisch maar oké. (':
    Niet dat het echt 'verliefdheid' is maar meer die persoon heel erg knap en leuk vinden. Een obsessie zou je het misschien meer kunnen noemen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    HE-LE-MAAL waar(huil)
    MIJN FERNANDO(H) ZO ONBERIJKBAAR(huil)

    (flower)


    One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else...

    Ik ben verliefd op een beroemdheed(H)...en ik wil geen vriendje want die lijken niet op hem!(6)


    Je mpp moeder swaa

    Jep, vind ik wel. Maar die verliefdheid valt niet te vergelijken met de verliefdheid die je hebt bij iemand die wel bereikbaar is.


    Life is hard and then we die

    Het is een apart gevoel wat wordt omschreven als verliefdheid, maar dat is het niet. Het is een gevoel wat je niet vaak krijgt & daardoor wordt het als verliefdheid bestempeld.

    Maar als je écht hopeloos verliefd bent, tja, dan is het kut, ja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat kan je toch niet echt verliefd noemen. Je aanbid dan gewoon een persoon. Maar goed, ik heb er geen ervaring mee.

    Sutherland zei op 18 mei 2010 - 0:15:

    Dat is niet echt verliefd zijn. Het is oftewel afschuwelijk leuk vinden of afschuwelijk knap. Maar 'verliefd zijn' is een beetje te ver gezocht.
    Maar als je het zo bekijkt dan is het inderdaad heel erg kut, ja.


    Fat chance.

    Voor mij persoonlijk zou ik zeggen: ja. Het geeft mij meer voldoening als vrijgezel als een winkelbediende eens omkijkt en je van zijn gezicht kan aflezen: Wie is dat meisje?


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik eigenlijk al een topic over gemaakt, en nu komt er een stelling over.
    Maar oké.
    Ja, het is gewoon pure obsessie.
    Niet verliefd zijn, dat is onzin op z'n best.


    You like that huh bitch

    Lol, ik vraag me af waarom zoveel mensen zeggen dat het niet kan.
    Als je kan verliefd zijn op een jongen die je elke dag op de bus ziet en waar je niet mee praat, of naast zit, of etc, dan kan je evengoed verliefd zijn op een bekend iemand, waar je ook niet mee praat. Jfc.

    Wat TheInCrowd zegt.
    Liefde op het eerste gezicht komt zó vaak voor, en dat is exact hetzelfde. Je probeert dan zo dicht mogelijk bij die persoon te zijn, dingen over hem of haar te weten te komen. Dat is met beroemdheden net zo. Je gaat op zoek naar fanadressen, je wordt lid van fanclubs om maar op de hoogte te zijn van het laatste nieuws, je gaat hopeloos op zoek naar een hyvesadres, een facebookprofiel, een emailadres,...
    Het is, in mijn ogen, echt heel erg hetzelfde.
    En gebaseerd op deze, mijn, mening zeg ik: 'Ja.'
    Verliefd zijn op beroemdheden is kut. Maar ook leerrijk en je kan er later misschien nog wel om lachen.


    You took a white orchid turned it blue.

    Orchid schreef:
    Wat TheInCrowd zegt.
    Liefde op het eerste gezicht komt zó vaak voor, en dat is exact hetzelfde. Je probeert dan zo dicht mogelijk bij die persoon te zijn, dingen over hem of haar te weten te komen. Dat is met beroemdheden net zo. Je gaat op zoek naar fanadressen, je wordt lid van fanclubs om maar op de hoogte te zijn van het laatste nieuws, je gaat hopeloos op zoek naar een hyvesadres, een facebookprofiel, een emailadres,...
    Het is, in mijn ogen, echt heel erg hetzelfde.
    En gebaseerd op deze, mijn, mening zeg ik: 'Ja.'
    Verliefd zijn op beroemdheden is kut. Maar ook leerrijk en je kan er later misschien nog wel om lachen.

    I agree bro.