• De stelling van vandaag luidt:
    Verliefd zijn op een bekend persoon is kut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, ik zit nog maar net op Quizlet en ik heb al een Brotha! (':


    You took a white orchid turned it blue.

    Orchid schreef:
    Haha, ik zit nog maar net op Quizlet en ik heb al een Brotha! (':

    nou, ik kan het niet beter verwoorden of hoe jij het zei. 8D

    ik vind het best raar, want je moet elkaar tenminste gesproken hebben om echt verliefd te zijn. De aanbidding/verering waar veel mensen hier aan lijden (including me xD) zou i niet zo noemen. Hoe je over zo'n persoon denkt heeft nauwelijks iets te maken met die persoon zelf.


    Alis volat propriis

    welke mongol doet dat dan ook -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens


    Happiness hit her like a train on a track

    idd, dat had ik een sgehad, toen was er zon jongen en het was verliefd op het eerste gezicht,, voor hem volgens mij ook,,, en ik had geen flauw idee wie het was, en sinds dien heb ik hem niet meer gezien,,,


    A woman's best make up is her smile

    Nwp gaat niet.
    Je kent die persoon niet in real life. Hij kan zich bevoorbeeld helemaal anders doen dan hij is...

    Zelf geen ervaring mee, dus ik weet het niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sutherland schreef:
    Dat is niet echt verliefd zijn. Het is oftewel afschuwelijk leuk vinden of afschuwelijk knap. Maar 'verliefd zijn' is een beetje te ver gezocht.
    Maar als je het zo bekijkt dan is het inderdaad heel erg kut, ja.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    eens

    je kunt denk ik idd niet dat je écht verliefd kan zijn op een bekende artiest tenzij je deze persoon persoonlijk kent =] verliefd zijn ben je niet ineens, verliefd word je op een persoonlijkheid enzo. en nu staat er wel weer vaak genoeg het woord persoon in dit bericht




    persoon
    persoon
    persoon

    TomKaulitz is wel hót

    Nee natuurlijk niet. Ik ben van mening dat je niet verliefd kan zijn op iemand tot je hem of haar persoonlijk kent. Jongeren vallen op bekende mensen omdat zij hen als een soort 'rolmodel' (fout woord, ik weet het... Kom er even niet op) zien. Het kan in mijn ogen geen echte liefde zijn. (: Dus zal het ook wel niet kut zijn.


    x

    Écht verliefd zijn is denk ik bijna niet mogelijk.

    Maar ben het er wel mee eens.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Eens.


    Stay calm and be a directioner.

    Ja.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus