• Maar ik heb geen onderwerp. Ik wil iets schrijven waarbij je niet zoveel hoeft na te denken en kan doorschrijven. Want alles waar ik op het moment voor aan het schrijven ben is behoorlijk serieus en dat kan ik nu even niet meer.
    Iemand een idee?


    Your make-up is terrible

    Schrijf gewoon iets geks. Zo kan je alles laten gebeuren. Niet nadenken gewoon schrijven. Dat kan echt heel ontspannend werken.
    (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Schrijf alles wat in je opkomt, hoe raar of random het ook is. Dat werkt bij mij altijd heel goed! En uiteindelijk heb je vaak wel een verhaal idee die je eruit kan halen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nah, ik heb helemaal geen idee. Geen eens een random iets.


    Your make-up is terrible

    Haha, ik heb misschien al ideeën, ik wilde die stiekem eerst zelf schrijven, maar ik heb er geen tijd voor en stiekem lijkt het me leuk om ze te lezen ipv zelf te schrijven.
    Maar je wilt dus niets origineels, doe je aan Fantasy?=3

    x


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Haha, ik heb misschien al ideeën, ik wilde die stiekem eerst zelf schrijven, maar ik heb er geen tijd voor en stiekem lijkt het me leuk om ze te lezen ipv zelf te schrijven.
    Maar je wilt dus niets origineels, doe je aan Fantasy?=3

    x


    Jaaa, kom maar op met die ideeën.


    Your make-up is terrible

    Je kan sprookjes gaan schrijven... (krul)
    Je kan ook verhaaltjes over veters of iets dergelijks schrijven. "Hun gevoelens uiten".

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaaa, kom maar op met die ideeën.


    Kijk, ik dacht aan een demon -fantasy dus- die alleen kan blijven leven, als hij het leven uit andere zuigt. Dus zoekt hij steeds zijn volgende slachtoffer (een meisje) en dan observeert hij haar, wat ze leuk vind, hoe ze eruit ziet en, natuurlijk, op wat voor mannen ze valt. Hij transformeert dan in de perfecte jongen en zorgt ervoor dat het meisje hem zoent, dan zuigt hij zo het leven uit haar. (dus niet bijten zoals een vampier)
    maar ik bedenk me ineens dat dat ook niet echt vrolijk is.xd


    everything, in time

    Schrijf een fantasie verhaal met fantasie dieren enzo =D dan kan alles gebeuren en is niks raar !


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ga literatuur schrijven. Lekker vaag, lekker donker. Vaak weet je dan zelf niet eens waar je het over hebt.


    Life is hard and then we die

    Kruip in de huid van iemand met een grappige verslaving,, zoals iemand die echt vaak aan chocolade denkt of het gewoon niet kan laten om alles te tellen of te lezen wat ze tegen komt ,,, ;p


    If you are sad :( buy a happy meal :D

    idk x3
    sorrryyyy


    When the world stops turning.....

    Desolate schreef:
    (...)

    Kijk, ik dacht aan een demon -fantasy dus- die alleen kan blijven leven, als hij het leven uit andere zuigt. Dus zoekt hij steeds zijn volgende slachtoffer (een meisje) en dan observeert hij haar, wat ze leuk vind, hoe ze eruit ziet en, natuurlijk, op wat voor mannen ze valt. Hij transformeert dan in de perfecte jongen en zorgt ervoor dat het meisje hem zoent, dan zuigt hij zo het leven uit haar. (dus niet bijten zoals een vampier)
    maar ik bedenk me ineens dat dat ook niet echt vrolijk is.xd


    Eigenlijk wel leuk x'D Maak ik er een niet al te lang verhaal van. Ik ga erover nadenken. En wat ben jij vroeg op zeg.


    Your make-up is terrible

    Iets origineels in een ik-persoon? ( het is maar een idee:Y) )


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Opzicht zijn horror verhalen waar je niet echt over na moet denken.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 22:16 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    haha, ik had een idee, maar ik weet het niet meer xD

    maar van die demon vind ik leuwk !! de gene wie het owk gaat maken geef me link ik wil lezen !!!

    haha,,

    & en onderwerp,,,

    en balon op wereld reis ?? zeg maar dat je van die acties heb dat een balon zo ver mogelijk moet komen en dan aan dat kaartje kunnen ze zien waar die was ofzo ??

    maar ik snap je probleem , ik kamp er owk mee, zucht , waarom schrijf je niet over iemand die maar geen onderwerp voor een verhaal kan verzinnen ??


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!