• Ok, zoals veek al weten zit mijn tweeling aan de drugs - en nee ik wil niemand hier mee lastig vallen dus lees dit niet als je niet tegen drugs problemen kunt. Hij is nogal ernstig verslaafd geraakt sinds zijn 13e. We zijn nu dus 16. Dit mag raar klinken maar ik wil nou wel eens weten wat er zó geweldig is aan cocaïne dat hij me na alles nog steeds pijn blijft doen met het feit dat hij zowat dood gaat, door gewoon weer drugs te gebruiken, constant. Ik snap dat het verslavend is aangezien ik natuurlijk wel het één en ander weet over cocaïne. Maar ik wil meer weten dan feiten, ik wil weten hoe het is om eens cocaïne te gebruiken, wat er nou zo leuk aan is. Wat denken jullie, zou het dom zijn om voor één keer cocaïne uit te proberen? Ook al blijft dit maar bij één keer?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ferb schreef:
    (...)
    Oké, maar dan nog. Je weet wat ik bedoel.. (krul)


    Ja dat is waar. Daarom ga ik dit ook echt niet doen als ik alleen en depressief ben. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Ja dat is waar. Daarom ga ik dit ook echt niet doen als ik alleen en depressief ben. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

    Goed zo! Ghaha, nein. Ik zou het echt niet proberen. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Goed zo! Ghaha, nein. Ik zou het echt niet proberen. (':


    Dat is jouw mening. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Up schreef:
    Voor een keer is het niet echt erg, als jij er ook maar niét verslaafd aan raakt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Unchallenged schreef:
    (...)


    Maak je geen zorgen, dat doe ik niet.^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ja, dat is dom. Daar zijn geen redenen voor nodig. Lees je bericht maar een paar keer, en je snapt me.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat is dom. Daar zijn geen redenen voor nodig. Lees je bericht maar een paar keer, en je snapt me.


    Ik snap jou. Maar ik denk niet dat je mij snapt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Denk eraan!
    Sommige zeggen, een keer proberen.. en raken uiteindelijk toch verslaafd.

    Ikzelf zou het niet doen!

    iedereen beslist hier gwn van : ik probeer, of ik probeer niet (wat natuurlijk je volste recht is), maar man, ik zou niet eens weten hoe je eraan zou geraken.

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik in jouw schoenen zou staan, zou alleen het beeld van mijn broer helemaal verslaafd aan de cocaïne mij ervan weerhouden. Don't.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Darth schreef:
    (...)

    Nee inderdaad, het is maar net wat je onder een lichamelijk verslaving verstaat. x'D

    In ieder geval bedankt voor je mening. Betekend veel voor me. Ik zal proberen mijn verstand te gebruiken en ALS ik dit wil proberen dat ik me dan niet depressief voel en dat er iemand bij is die ik kan vertrouwen. Op die manier heb ik de minste kans verslaafd te raken. Maar ja, dat komt wel goed. Ik ben persoonlijk een stuk bezorgder om mijn tweeling.


    Van Coke afkicken is een essentieel onderdeel van het herstellen van een drugs verslaving en door het ondergaan van coke afkicken hebben de verslaafden nieuwe kennis om uit de verleiding te blijven om de drugs weer te gaan gebruiken. Veel cocaine gebruikers hebben de drang om te stoppen met het coke gebruik, maar velen hebben niet de juiste hulpmiddelen om zich daarbij te helpen, zodat het afkicken uiteindelijk niet lukt.

    Het coke afkicken programma betreft alle aspecten van een coke verslaving. Hierbij wordt gefocust op het geestelijke, emotionele en fysieke component. Om met de cocaine behandeling te kunnen starten moet de gebruiker eerst detoxen van de drug. De detox vindt meestal plaats in een gecontroleerde omgeving en het is belangrijk dat het afkicken in deze periode goed in de gaten wordt gehouden door artsen. Ook al is het clean worden van cocaine een vervelende ervaring, vanwege de afkickverscheinselen, het is belangrijk om uiteindelijk helemaal te kunnen afkicken. Start dus met een detox.

    (bron http://www.drugs-verslaving.com/Coke-Afkicken.html)

    Het mag dus misschien grotendeels een geestelijke strijd zijn, maar zoals je onder andere hier al ziet is geeft het ook lichamelijke strijd.

    Omdat je hersens signalen geven aan je lichaam dat het coke wil en niet krijgt, het is een kwestie van je geest daarover heen te zetten en door te bijten, dus ja wat dat betreft een geestelijke strijd, maar onderschat zeker het lichamelijke niet!

    (Ik trek hiermee niet mijn vorige bericht in, maar ik vind wel dat dit iets is wat duidelijk moet zijn, ik weet het ook uit ervaring van vrienden van me die het meegemaakt hebben!)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 22:26 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    dat is het domste wat je kan doen denk ik , nooit mee beginnen :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Asjeblieft doe het niet lieverd.
    Ik heb mensen hier echt kapot aan zien gaan.
    Zo ook een vriendin van mij,
    na een keer was het bij haar al raak.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Iedereen zegt dat alcohol de volksdrugs is en dat klopt ook. Maar een lijntje coke is veel keer heftiger dan een paar slokjes wkd.


    No growth of the heart is ever a waste