• -Sorry voor de katholieken onder ons voor de titel-
    -En bereid je voor op veel gezeik-

    Wij hebben op school een vak dat geen enkele andere school heeft, genaamd Arts&Technology (A&T). En omfg, ben blij dat je het niet hebt.. -.-
    Het arts onderdeel is ontzettend leuk, maar dan krijg je technology.. We moeten echt de meest nutteloze, oninteressante dingen leren en dan is de uitleg ook nog eens hartstikke wack.
    Nu hebben we het thema fotografie, en moeten we voor technology dingen als de berekening van de voorwerpsafstand en brandpuntafstand en zo'n rare tekening, en dioptrie en de lensformule en de beeldvorming bij een positieve en een negatieve lens etc etc etc leren, terwijl ik niet eens weet wát ik nou aan het uitrekenen ben.
    Het is toch ook hartstikke makkelijk, ik ga naar de winkel, koop een fototoestel en maak m'n foto's. Voor de 2 of 3 personen in de 3e die fotograaf of opticien willen worden is het misschien wel nuttig, maar de rest boeit het niet en zal het nooit boeien ook. Waarom zien mensen dat nou niet in -.-
    -En nu heb ik morgen een toets, en ik snap helemaal nergens iets van terwijl ik ruim van tevoren ben gaan leren. Ik heb nog nooit een voldoende gehaald voor het technology gedeelte en zal dat nooit doen ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk dat dit voor elk vak geldt. Maar het is om je te laten kennismaken met de wereld van fotografie en fototoestellen. Dan kan je zien of dat je ligt of niet. Als je het nooit zou krijgen op school, dan kan je ook niet weten dat je het eventueel leuk zou vinden hé.
    Maar ik begrijp jou wel, ik klaag ook vaak dat we zulke nutteloze dingen op school moeten leren. (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 18:40 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    dat hebben wij ook op school alleen is dat bij ons onder het vak natuur&scheikunde (nask)


    Its Now or Never. <3

    Cloudburst schreef:
    Ik denk dat dit voor elk vak geldt. Maar het is om je te laten kennismaken met de wereld van fotografie en fototoestellen. Dan kan je zien of dat je ligt of niet. Als je het nooit zou krijgen op school, dan kan je ook niet weten dat je het eventueel leuk zou vinden hé.
    Maar ik begrijp jou wel, ik klaag ook vaak dat we zulke nutteloze dingen op school moeten leren. (:

    Nouja ik wist al lang wat fotografie was en dat het me niet boeide, en ook al wist ik niet wat het was, nu komt het gewoon m'n strot uit.
    *Zwaar gefrustreerd*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat hebben wij ook gewoon, maar dan als natuurkunde. En Arts hebben we ook.(nerd)
    Maar idd, ik haat dat onderwerp. Ik weet nooit of je dpt moet gebruiken of gewoon meters, en als je metingen gebruikt of je dan meter of centimeter moet doen.
    Frustreeeerend.
    ik had voor dat pw een eh, 4,8 volgens mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja maar wij 'combineren' arts dan met technology. Bijvoorbeeld van troep een 'kunstwerk' maken dat minimaal 1 beweging kan maken, en dat doe je dan door op bepaalde manieren stroom op te wekken.
    (Wij hadden Ferrie, de ronddraaiende, lichtgevende, bellenblazende pinguin :3)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha de ironie. Ik probeer me al een tijd in te schrijven voor Kunst en techniek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat van Technology hebben wij in Natuurkunde en zoo moeilijk is dat niet vind ik.(A)

    weet je, je hoeft niet katoliek te zijn om die titel niet leuwk te vinden of niet goed of what ever, && ja je mag hem van mij wel veranderen en ik ben niet katholiek , die mensen ,,, rare gastjes zijn dat

    maar nu wat je schreef,,

    ik heb medelijden met je !! en waarom nou weer over zoon dom onderwerp ?? ik bedoel kom op,,, dat is tog dom ?? kom we gaan een handtekingen actie doen ! haha, niet dat, dat gaat helpen ofzo maar het idee !!! maar ik weet wat je bedoelt, wij hebben alleen natuur & scheikunde,, echt zo onzettend leuwk Q.Q maar sterkte met je toets !! of w8 je hebt hem nu of gemaakt of je doet het straks ofzo,, maar hoe ging die ?? haha, best domme vraag eigenlijk,, laat ik het zo zeggen, had je moeilijker verw8 ??


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Dat heet bij ons natuurkunde. Ik ben er ook heel erg slecht in. Ik ben erachter gekomen dat als ik wel leer voor een toets een dikke onvoldoende haal, maar als ik niet leer het bijna of net een voldoende is. Ik leer er ook niet meer voor, het boeit me niet en het zal me ook nooit gaan boeien.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Dat heet bij ons natuurkunde. Ik ben er ook heel erg slecht in. Ik ben erachter gekomen dat als ik wel leer voor een toets een dikke onvoldoende haal, maar als ik niet leer het bijna of net een voldoende is. Ik leer er ook niet meer voor, het boeit me niet en het zal me ook nooit gaan boeien.

    Je haalt me de woorden uit m'n mond.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?