• Dat is echt typisch iets voor mij dit.
    Nou, rond vier uur kwam ik terug van school en ik had twee uur gym gehad en voelde me vies, dus ik denk, ga eens lekker in bad. Dus, ik laat het bad vol lopen, ga erin zitten en leg mijn telefoon naast me op de handdoek (we hebben een bad, en daarnaast is ongeveer 30 waar je dingetjes kan opleggen enzo). Ik legde mijn boek erbij en ging in bad zetten. Via mijn mobiel had ik dus muziek opstaan. Ik wou een ander liedje opzetten dus ik veeg mijn handen af aan een handdoekje, maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik pak mijn telefoon en hij glijdt ZO mijn handen uit, het bad in! *^@&*#@&! Mijn alles D: Ik ben echt lomp. Dat is echt een actie voor mij. Ik haat mijn onhandigheid op die momenten :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:11 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Oh God, dat is echt niet leuk :/ Hij is nu kapot denk ik? Hopelijk krijg je snel een nieuwe!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Poele! Arme jij!


    Life is hard and then we die

    Buhh, dat zuigt o.o Issie overleden nu? Als je hem nu gewoon heel voorzichtig droogfohnt en niet te warm laat worden door de fohn doet hij het misschien nog.


    Wie du mir, so ich dir.

    OMG!! I know how you feel..
    Ik had op de eidexamenstunt van mijn zus een emmer (of 5) water over me heen gekregen en nu doet mijn mobiel 't nu ook niet (WHY??!!)


    Fat chance.

    dat suckt o.o is ie nu dood ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Psychic schreef:
    Oh God, dat is echt niet leuk :/ Hij is nu kapot denk ik? Hopelijk krijg je snel een nieuwe!

    Hij trilt nog :'D En de touch doet het nog. Maar ik heb hem op de verwarming gelegd en wacht gewoon tot die droog is. Om ze zoveel tijd ga ik eens kijken. Maar ik heb een oude/nieuwe, van m'n ma :D
    Dit gebeurt altijd met mijn telefoons he.
    Eentje is uit een boom gevallen
    De ander, daar is iemand op gaan staan.
    Eentje is gevallen
    Weer een andere is overreden (en toen overleden -flauw-)
    En deze is in 't bad gevallen :'D
    Naja.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Dat is zoo stom. Dat ze die gsm nu gewoon waterdicht maken.(A)Veel handiger!

    Flawless schreef:
    Dat is zoo stom. Dat ze die gsm nu gewoon waterdicht maken.(A)Veel handiger!

    Het beste idee van Nederland : D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.