• Wel, normaal gezien gingen we op vakantie naar Griekenland in de grote vakantie, maar omdat ze daar zowat een oorlog aan het voeren zijn, moeten we tegen morgen een andere bestemming kiezen, en nu ben ik ontgoocheld, want ik wou al ZO lang naar Athene .. en nu heb ik 2 volledige Thomas Cook-folders te doorbladeren. --"

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:33 ]

    Ach volgend jaar kan je er toch naartoe ^^

    Nou 'k wil wel helpen hoor ^^. Moet het naar een stad zijn of naar eender waar?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Arme jij! Hopelijk gaat het volgend jaar wel door!


    I'm not your princess

    onzin, mijn broer zit daar al drie weken, nog geen probleem tegen gekomen.


    Alis volat propriis

    Ö.
    Ik ga dit jaar naar Griekenland -Kreta-
    Kan ik dan ook niet meer? ö.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jij gaat tenminste nog op vakantie (nou jaa.. als je geluk heb dan;))
    Succes met een nieuwe bestemming zoeken. En nou ja.. spanje is toch ook niet verkeerd... of Frankrijk??


    The grass is not always greener on the other side

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:43 ]

    o.o
    Een collega van me moeder ging daar ook heen, paar weken terug, en toen had diegene in iemand's agenda geschreven: Ik ga naar het gesubsideerde Griekenland naa ik moest zo lachen xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Awh, ik hoop dan dat je het jaar daarna of zo kunt gaan (': En nu kies je gewoon een ander leuke bestemming, zodat je nog kan uitkijken naar Athene. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    SweetThing schreef:
    Jij gaat tenminste nog op vakantie (nou jaa.. als je geluk heb dan;))
    Succes met een nieuwe bestemming zoeken. En nou ja.. spanje is toch ook niet verkeerd... of Frankrijk??


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ga naar New York of Miami?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oorlog in Griekenland?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben afkomstig van Griekenland, en ik zeg je, het is ook niet overal zo erg. Maar in Athene is het op dit moment nu niet zo'n goede plek om te gaan, maar er zijn ook nog mooie grote steden in Griekenland hoor ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik ben afkomstig van Griekenland, en ik zeg je, het is ook niet overal zo erg. Maar in Athene is het op dit moment nu niet zo'n goede plek om te gaan, maar er zijn ook nog mooie grote steden in Griekenland hoor ;D

    mijn broer is nog geen week geleden in Athene geweest, nergens last van.


    Alis volat propriis