• Hey iedereen! ^^

    Aangezien vele regels van de titels onduidelijk zijn, gaan we ze hier even opsommen.


    Uitgebreide versie:

    1. Titels moeten met het onderwerp te maken hebben. Het is nogal stom als je een topic ziet met de titel 'wow!', terwijl er iets in het topic staat dat je eigenlijk niet interesseert.
    (Titels zoals: 'omfg, omg, lol, wow, cool, god, ...')

    2. Titels in caps komen veel te schreeuwerig en slordig over. Geef toe wat je het liefst hebt: een forum vol aardige titels of een en al geschreeuw?
    (Titels zoals: 'KIJK EENS WAT IK HEB GEKOCHT!!')

    3. Titels om aandacht te trekken zijn zoals nummero één. Het is vals om zo meer lezers te krijgen en heeft voor de rest dezelfde redens als bij nummer één.
    (Titels zoals: 'Die persoon is dood!' en dan in het topic zelf: 'haha, grapje!')

    4. Titels met een smiley hebben dezelfde reden als nummer één.
    (Titels zoals: ':)'. Dus als de titel 'Dit is grappig :)' is, mag dat!!)

    5. BB-codes, HTML-codes en het hartje (
    6. Titels waarin gescholden/gevloekt wordt zijn natuurlijk ook niet toegestaan. Het komt kwetsend over en hoe zou jij het vinden om zo aangesproken te worden?
    (Titels zoals: 'Verdomme, het is weet van dat!')

    6. Titels waarin alleen help staat is vergelijkbaar met de eerste regel.

    Samengevat:
    Dus de volgende titels zijn niet toegestaan:
    - Titels als: 'omfg', 'lmao', 'Jezus', 'god', ...
    - Titels in caps.
    - Titels die de aandacht trekken
    - Titels met alleen een smiley.
    - Titels met BB-codes, HTML-codes en het hartje ( - Titels waarin gescholden/gevloekt wordt.
    - Titels met alleen 'help' erin.


    We hopen dat jullie dit begrijpen.
    x,
    Rosario, moderator van Quizlet.

    (Sommige regels staat niet in de huisregels (binnenkort wel), maar dat betekend niet dat ze niet gelden!)

    De regels van de inhoud van de topics vind je hier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 15:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 19:31 ]


    Let the Night embrace you

    Ik wist ze al, maar het is goed dat ze nu nog ff duidelijk gemaakt worden (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Duidelijk (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Yes boss! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eigenlijk vind ik de meeste regels wel onnodig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik snap het ^^


    you were born original don't die as a copy

    Springbreak schreef:
    Eigenlijk vind ik de meeste regels wel onnodig.

    Welke vind je dan onnodig en waarom? ^^


    Let the Night embrace you

    Oké, die eerste wist ik dus niet. *schaam schaam*
    Maar nu is het duidelijk. :3


    All this dampness is damp.

    Rosario schreef:
    (...)
    Welke vind je dan onnodig en waarom? ^^

    Bijna allemaal behalve over de titels die de site ontregelen want dat is natuurlijk vervelend. Van mij mag er best in gescholden worden zoals: ''Godverdomme, heb ik weer!'' Ofzo want dat vind ik niet kwetsend? En capslock vind ik ook niet erg vaak drunkt het alleen je emoties meer uit boos/blij. En titels om aandacht te trekken met die en die is dood en dan in het bericht grapje. V ik eigenlijk wel leuk en als je er niet om kan lachen reageer je niet? En titels die niets met een topic te maken hebben zoals wow kunnen best intresseert je het niet reageer je niet en meestal heeft wow of omg ofzo wel iets te maken met wat je schrijft oer iets wat er is gebeurt ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mee eens ^^


    Don't stop believing, and you will be happy

    Springbreak schreef:
    (...)
    Bijna allemaal behalve over de titels die de site ontregelen want dat is natuurlijk vervelend. Van mij mag er best in gescholden worden zoals: ''Godverdomme, heb ik weer!'' Ofzo want dat vind ik niet kwetsend? En capslock vind ik ook niet erg vaak drunkt het alleen je emoties meer uit boos/blij. En titels om aandacht te trekken met die en die is dood en dan in het bericht grapje. V ik eigenlijk wel leuk en als je er niet om kan lachen reageer je niet? En titels die niets met een topic te maken hebben zoals wow kunnen best intresseert je het niet reageer je niet en meestal heeft wow of omg ofzo wel iets te maken met wat je schrijft oer iets wat er is gebeurt ofzo.
    - Godverdomme kan wél kwetsend overkomen. Er zijn hier ook mensen die geloven in God, en voor hun is het kwetsend als iemand Godverdomme zegt, omdat deze uitspraak God belachelijk maakt. Waarschijnlijk bedoel je het niet zo, maar het komt alsnog kwetsend over.
    - Capslock titels zijn vervelend. Stel je voor we zouden het toestaan, en iedereen doet het, wat krijg je dan? Juist ja. Iedereen probeert op te vallen. Ze proberen ervoor te zorgen dat iedereen op hun topic klikt. Het hele forum kan hierdoor ontregelt raken, omdat het onoverzichtelijk is.
    - Over die titels die niks met je topic te maken hebben. Iets als een topic titel 'Mijn moeder is dood' en daarna 'Haha, grapje' dat kan dus óók kwetsend over komen. Mensen die wel daadwerkelijk hun moeder zijn verloren, die voelen zich hierdoor gekwetst. Het kan voelen alsof je zegt 'haha, ik heb een moeder en jij lekker niet.' Je bedoelt het vast niet zo, maar zo komt het wel over. Wij zitten hier met heel veel meisjes die in de puberende leeftijd zitten. Dan komt alles harder aan.

    De regels voor de topictitels zijn dus eigenlijk uit een sociaal oogpunt gemaakt.


    Life is hard and then we die

    ^-^thanks voor dit topic! Laten we hopen dat het helpt!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    yes, sir, yes...

    ik denk dat bij samengevat ff punt 3 anders geformuleerd moet worden...bijvoorbeeld "titel moet betrekking hebben op inhoud van topic"...nu staat er namelijk dat de titel geen aandacht mag trekken in het algemeen, als je alleen de samenvatting leest...en een titel moet juist aandacht trekken...op een goede manier met relatie tot het topic...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    gooede regels!

    Ferb schreef:
    Dat wist ik al, maar ik zal er nog ééns extra rekening mee houden. -a-


    Never run out of reasons to smile...

    Edit: ik heb punt nummer 4 even verduidelijkt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.