• Het is heerlijk weer, mijn laatste dagen stage zijn in zicht en ik zit thuis met een spastische darm die na jaren van rust even om de hoek komt kijken. Eerst gokte ik op een buikgriepje, maar na twintig minuten aan de telefoon te hebben gehangen om contact op te nemen met de huisarts, kwam hij met een andere conclusie.
    Ik ben dus verplicht om thuis te chillen met mijn toilet en verveel me een beetje. Verlos me uit mijn lijden en vertel me dat ik niet de enige ben die de kluizenaar uit moet hangen vandaag.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb onofficieel vakantie en ga waarschijnlijk ook de hele dag thuis zitten. En wat dingetjes in huis doen.

    Misschien kan je, je nagels lakken? Dan heb je even iets te doen.


    Physics is awesome

    Je bent niet de enige.
    Ik ben net terug van het ziekenhuis om een echo te laten maken, waarvan de uitslag maandag komt.
    Ze vermoeden dat ik een blindedarmontsteking heb, maar dat weten ze niet zeker. Ook hebben ze kleine galsteentjes gevonden maar ja, die konden geen kwaad zei die arts.
    Dus ja, door die echo is mijn buik weer heel erg zeer gaan doen en mag ik lekker chillen op mijn bed omdat verder niets meer lukt haha.
    Wat ben ik blij dat dat onderzoek pas ná het 1D concert kon hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Je bent niet de enige.
    Ik ben net terug van het ziekenhuis om een echo te laten maken, waarvan de uitslag maandag komt.
    Ze vermoeden dat ik een blindedarmontsteking heb, maar dat weten ze niet zeker. Ook hebben ze kleine galsteentjes gevonden maar ja, die konden geen kwaad zei die arts.
    Dus ja, door die echo is mijn buik weer heel erg zeer gaan doen en mag ik lekker chillen op mijn bed omdat verder niets meer lukt haha.
    Wat ben ik blij dat dat onderzoek pas ná het 1D concert kon hehe

    Ai, dat klinkt vervelend en heel pijnlijk. Hopelijk kan je probleem snel worden opgelost.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb ook een spastische darm en die wordt getriggerd door stress. Ik heb altijd wel stress, dus ook vrijwel altijd last. Veel dingen mag ik niet eten, omdat mijn maag en darmen dat niet aankunnen. Ik ben ook ontzettend vaak misselijk en daar heb ik nu medicijnen voor. Raad eens wat de bijwerkingen zijn van die medicijnen? Juist ja, darmkrampen >.<

    Beterschap!


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    Ik heb ook een spastische darm en die wordt getriggerd door stress. Ik heb altijd wel stress, dus ook vrijwel altijd last. Veel dingen mag ik niet eten, omdat mijn maag en darmen dat niet aankunnen. Ik ben ook ontzettend vaak misselijk en daar heb ik nu medicijnen voor. Raad eens wat de bijwerkingen zijn van die medicijnen? Juist ja, darmkrampen >.<

    Beterschap!

    Nu je aangeeft dat een spastische darm (mogelijk) kan worden getriggerd door stress, snap ik waar mijn probleem plotseling vandaan komt. Ik ben helemaal opgebrand door hoe druk ik me heb gemaakt de afgelopen weken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Nu je aangeeft dat een spastische darm (mogelijk) kan worden getriggerd door stress, snap ik waar mijn probleem plotseling vandaan komt. Ik ben helemaal opgebrand door hoe druk ik me heb gemaakt de afgelopen weken.


    Dat kan inderdaad nog wel eens de trigger zijn. Wel vervelend op zich, want tegen stress kan je niet zo gek veel doen.


    26 - 02 - '16

    Ah, veel beterschap! Lijkt me heel vervelend. :x


    A room without books is like a body without a soul. †

    Ik ga ook nergens heen vandaag, want ik heb net vier wratten laten bevriezen. D: Veel beterschap!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gezellig, hihi. Maar heel veel sterkte! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb de ziekte van Crohn dus weet ongeveer hoe je je voelt, en stress is inderdaad een grote trigger als je problemen hebt met je darmen, ik ben daardoor vorig jaar doodziek in het ziekenhuis beland..
    Beterschap en hoop dat je je snel weer beter voelt!


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Origi schreef:
    Ah, veel beterschap! Lijkt me heel vervelend. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik chill met je mee. Ik zit sinds mei al alleen thuis omdat ik mijn examens had gehad, iedereen nog op school zit en iedereen thuis aan het werk is.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Origi schreef:
    Ah, veel beterschap! Lijkt me heel vervelend. :x


    -

    xHappinessx schreef:
    Ik chill met je mee. Ik zit sinds mei al alleen thuis omdat ik mijn examens had gehad, iedereen nog op school zit en iedereen thuis aan het werk is.


    Dit, hahaha maar ik heb een baantje gevonden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!