• Een van mijn vriendin zit een beetje in een dip om een niet relevante reden, maar toen hadden we dus bedacht dat we met zijn alleen gingen logeren, kon zij alles kwijt, wij haar troosten opvrolijken, dat soort dingen.
    Dus ik tegen mijn moeder:"hee, mam mag ik bij een vriendin slapen?" zij gelijk: "bij wie dan? En wie komen er nog meer. Dus ik:"bij Miesje (of coursenot the real name) en we gaan met mijn vriendinnen, je weet wel." "oh, komen er geen jongens dan?" ik ken mijn moeder en je weet dus wel waar dat over gaat. "nee, mam, dat doen we niet." "ga je dan drugs gebruiken?" WTF?!? Dus ik vraag haar hoe ze daar bij komt. "ja, ik ken die vriendin niet en ik weet niet hoe jij op school bent.
    Weet je hoe vaag? Ze kent al die andere vriendinnen, en ik heb niet eens een vriendje. Wat voor sletje/junkie denkt ze dat ik ben? Ik ben 14!


    Alis volat propriis

    Ze doet het voor je bescherming, eh. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn moeder zo zou doen, praat er met haar over en laat desnoods haar die ouders opbellen voor wat helderheid.


    your eyes are like stars in the night.

    moeders .. ze kunnen soms zo vervelend doen!

    Je wilt niet weten wat meisjes op hun 14e allemaal doen, maar wel stom dat ze er jou van beschuldigd. Maar ze is alleen maar bezorgd.

    Haha, geweldig :')
    Ik zou ook beledigd zijn als mijn moeder zoiets zou zeggen. Maar ja, tegenwoordig..

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 19:49 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben blij dat mijn moeder daar nooit zo vervelend over is. Ze wil alleen weten waar ik ben, dat ik zorg dat ik voor 12en thuis ben als ik moet werken.

    En ze kan soms eindeloos zeuren over dat ik voorzichtig moet zijn en over de hoofdwegen moet fietsen.:Y)

    Heeft me ook wel wat jaren geduurd, maar om je een hart onder de riem te steken, ze trekken dus uiteindelijk wel een beetje bij. :P

    Ach ja, heb je in ieder geval iets om over te kletsen als je met je vriendinnen bent!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ahaha, geniaal :X


    Het is een feit dat ik zonder ware moet leven.

    vaagheeeiid ;\


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whut, yeah right. Jouw moeder is een beetje doorgeslagen in het 'kind beschermen' denk ik xD?


    Life is hard and then we die