• Een van mijn vriendin zit een beetje in een dip om een niet relevante reden, maar toen hadden we dus bedacht dat we met zijn alleen gingen logeren, kon zij alles kwijt, wij haar troosten opvrolijken, dat soort dingen.
    Dus ik tegen mijn moeder:"hee, mam mag ik bij een vriendin slapen?" zij gelijk: "bij wie dan? En wie komen er nog meer. Dus ik:"bij Miesje (of coursenot the real name) en we gaan met mijn vriendinnen, je weet wel." "oh, komen er geen jongens dan?" ik ken mijn moeder en je weet dus wel waar dat over gaat. "nee, mam, dat doen we niet." "ga je dan drugs gebruiken?" WTF?!? Dus ik vraag haar hoe ze daar bij komt. "ja, ik ken die vriendin niet en ik weet niet hoe jij op school bent.
    Weet je hoe vaag? Ze kent al die andere vriendinnen, en ik heb niet eens een vriendje. Wat voor sletje/junkie denkt ze dat ik ben? Ik ben 14!


    Alis volat propriis

    tjaahh,, moederss...


    The way we live, is the way we die

    Dass echt kutt
    maarja het is en blijft een moeder en die overdrijven nogal wat soms:X


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    SweetDreamer schreef:
    Dass echt kutt
    maarja het is en blijft een moeder en die overdrijven nogal wat soms:X

    je had haar moeten horen toen ik vroeg om de tuinschaar om te gaan snoeien "=.=


    Alis volat propriis

    Tja, zo zijn moeders nu eenmaal. De mijne is precies zo, die denkt dat als ik uitga dat ik meteen aan de drugs ben.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben echt blij dat mijn moeder niet ZO erg is..
    Ze wil wel altijd weten wie, wat, wanneer, hoe laat en dan gaat ze zeuren dat ik geen duidelijke afspraken maak als alles al geregeld is..

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 17:22 ]


    Fat chance.

    uhm, over die laaste zin..

    de jonegn waar ik mee gaa die is ook 14, net als ik, maar hij is al 2jaar verslaafd aan drugs.


    Stop holding me under and let me breathe.

    moeders eh --'


    There's nothing like us.

    Tja, ze is gewoon ongerust. Nodig je vriendinnen ook eens bij jouw thuis uit, dan kan je mama zien dat het normale vriendinnen zijn. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sneakpeek schreef:
    Tja, zo zijn moeders nu eenmaal. De mijne is precies zo, die denkt dat als ik uitga dat ik meteen aan de drugs ben.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Toen ik mijn laagjes liet knippen beschuldigde mijn moeder van emo te zijn. O_o


    All this dampness is damp.

    Cloudburst schreef:
    Tja, ze is gewoon ongerust. Nodig je vriendinnen ook eens bij jouw thuis uit, dan kan je mama zien dat het normale vriendinnen zijn. (:

    Haha, XD
    Als ze mij zoiets zou vragen, zou ik haar uitlachen,
    Maargoed,
    mijn moeder weet wel dat ik niet zo ben, dus ze vraagt ook geen rare dingen ofzo..
    Maarja, ze is waarschijnlijk ongerust en wil gewoon weten wat er in het hoofdje omgaat van haar tienerdochter (:


    wth.

    Cloudburst schreef:
    Tja, ze is gewoon ongerust. Nodig je vriendinnen ook eens bij jouw thuis uit, dan kan je mama zien dat het normale vriendinnen zijn. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Naja, mijn moeder is gewoon overbezorgd. Ik kan het me van haar wel voorstellen, ze heeft namelijk est veel meegemaakt. Het is soms alleen zo vreselijk irritant.


    Alis volat propriis

    wat een stomme opmerking


    Love is in the air.