• Gaan ze me op school sancties opleggen. Ja ze hebben een brief naar huis gestuurd. En ik lach me dood. En mijn vader moest zelfs lachen. Ik heb dit jaar maar een paar keer gespijbeld en ik krijg meteen zo'n brief.

    Wie heeft ook wel eens zo eentje gekregen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nog nooit, gelukkig anders zat het huis nu vol brieven.

    Anyway, wat dom dat ze dat doen. :]


    You can run but not hide

    Ik krijg er elke week wel een. :']
    8 op de 10 keer, ben ik afwezig dus tsjaa. :']


    I hope you die :3

    Haha sorry ik vind 't echt grappig dat jouw vader daar gewoon om lacht!
    Maar nee.. Ik trek altijd wel een grote bek en als ik spijbel (wat ik eigenlijk nooit doe misschien wel met tussenuren) dan lever ik gewoon een briefje in dat ik naar de dokter ofzo moet..


    Fat chance.

    Nee, ze gaan bij mij op school pas moeilijk doen als het echt heel veel uren zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    bij ons is dat ook zo, als je afwezig bent zonder toestemming, sturen ze een brief en moet je naar de directeur om te 'praten' over wat je gedaan hebt terwijl je niet op school was.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    nee, mijn halve klas heeft wel de leerplicht achter zich aan omdat we te vaak te laat komen. Dat komt door die gast van bio die ons na elke gymles (2xper week) een briefje laat halen. Dan stopt de gym als de bel gaat, en wil hij dat we bij de tweede bij bio zijn O,o


    Alis volat propriis

    nooit gehad.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik kom al uren te kort zonder te spijbelen¬¬
    omdat ik 22x 70 minuten per week heb ipv 23... mijn zusje hoeft veel minder zonder dat er daar mensen zijn die ervover klagen¬¬
    Te laat ben ik wel vaakxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Het enige wat ze bij ons doen is dat je mentor tegen je zegt dat je afwezig was (alsof je dat zelf niet weet >.<) en dan niks meer xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Altijd na een vakantie(behalve de zomer) :'D
    Maar bij mij staat er altijd; 1x ongeoorloofd te laat. terwijl ik een paar keer gespijbeld heb XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ze letten bij ons op school er wel goed op, maar ik word nooit gesnapt. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nog nooit, die krijg je bij ons pas na 10 x gespijbeld te hebben ofzo en dan gesnapt te zijn.


    We can only learn to love by loving.

    Haha wat grappig dat je vader daarmee lacht :'D
    Zelf nog nooit gehad nee.


    Happiness hit her like a train on a track

    Nog nooit gespijbeld, nog nooit gehad.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb wel eens een brief thuis gekregen dat ik er te vaak niet was. Maar dat was meer, omdat ik veel ziek geweest was. En dan gaat mijn school, een GGD arts, of de schoolarts in schakelen, en daar moet je dan mee praten waar je last van hebt en blablabla. Heb ik al één keer gehad. Slaat echt nergens op. Gelukkig hoef ik dat nu niet meer ;3 Ik ben nu ook al de hele week ziek thuis. Het liefst ga ik nooit naar school, maarja zou wel moeten. Ik wil wel overgaan! =)


    Sometimes it's best not to care.