• Gaan ze me op school sancties opleggen. Ja ze hebben een brief naar huis gestuurd. En ik lach me dood. En mijn vader moest zelfs lachen. Ik heb dit jaar maar een paar keer gespijbeld en ik krijg meteen zo'n brief.

    Wie heeft ook wel eens zo eentje gekregen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij mij belden ze naar huis om te zeggen dat ik een spijbelaar ben --'


    Life begins at the end of your comfort zone

    hahah xD, oke geniaal dat je vader lacht:D
    ik heb nog nooit zo'n brief gehad, terwijl ik regelmatig spijbel..
    Ik had iets van 7 uur ongeoorloofd afwezig op internet staan, en ik keek er vorige week op, was alles weg:D, net als bij een meisje uit mijn klas. Dus daar gingen we ff gebruik van maken, en we hebben weer 3 uur gespijbeld xD, maar dit keer was het niet opgeschreven, dus we kunnen nog wel ff xD:$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb altijd briefjes van mn pa. 'Moet naar de tandarts, naar de dokter, fysio, etc.' :9~ dus ik krijg er geen problemen mee

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 17:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    Ik heb altijd briefjes van mn pa. 'Moet naar de tandarts, naar de dokter, fysio, etc.' :9~ dus ik krijg er geen problemen mee

    haha ik ook :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, ik spijbel niet.
    Maar wel krijg ik vaak een brief dat ik bepaalde lesuren niet aanwezig was, terwijl ik dat dus wel was.

    Ghaha ;d. Ik heb dat nog nooit gehad.. Maar ik heb dit schooljaar pas voor de eerste keer in mijn 6 jaar dat ik op school zit gespijbeld. En aangezien ik een 18-jarige verklaring heb aangevraagd en die gekregen heb, heb ik die dagen mezelf ziek gemeld ;3. Mijn moeder wist het wel daar niet van en ze vond het ook goed en als ik die verklaring niet had, had zij me ziek gemeld ;p


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb er zo'n veel gekregen, ik deed het laatste jaar niets anders dan spijbelen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ow, dat hebben wij ook. En ik heb ook ontzettend veel belletjes en brieven. Maar mijn papa was vroeger ook precies zo, dus hij lacht er om. Van mama mag ik morgen trouwens de hele dag spijbelen, omdat ik naar de comets ga, en ik anders de eerste vier uur naar school zou moeten en dan vier uur spijbelen. ;p


    Save me with your love tonight.

    Bij mij krijg je ook zo'n brief als je ook maar één uur ongeoorloofd afwezig bent. Hetzelfde geldt voor als je te vaak te laat komt en als ze je er te vaak uitsturen word je geschorst.


    I clicked my heels and wished for you.

    Psychic schreef:
    Ze letten bij ons op school er wel goed op, maar ik word nooit gesnapt. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, nog nooit :Y)


    Life is hard and then we die

    Yep, ik kreeg dan ook altijd meteen zo'n brief thuis. Het grappige was dat de school mij als afwezig meldde op lesuren dat ik er wel was, en de uren dat ik spijbelde nooit opschreef x'D Oftewel ik kon altijd bewijzen dat ik er wel was en bij bepaalde uren rustig spijbelen ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ascendancy schreef:
    Nee, ze gaan bij mij op school pas moeilijk doen als het echt heel veel uren zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Zie reactie Ascendancy. Als je bij ons spijbelt moet je het uur dubbel inhalen. Eigenlijk is die maatregel veel te licht, maar ik lijd er niet onder :']
    -Heeft een paar keer gespijbeld-


    No growth of the heart is ever a waste

    Miauw schreef:
    Yep, ik kreeg dan ook altijd meteen zo'n brief thuis. Het grappige was dat de school mij als afwezig meldde op lesuren dat ik er wel was, en de uren dat ik spijbelde nooit opschreef x'D Oftewel ik kon altijd bewijzen dat ik er wel was en bij bepaalde uren rustig spijbelen ^_^

    Dat heb ik ook zo vaak. Word ik opgeroepen door de absentiecontrole en wilden ze me drie uur opgeven (twee voor het 'spijbelen' en nog een voor het opbellen). Dus ik doodleuk zeggen dat ik er wel was, zegt ze: Je moet zelf de roosters in de gaten houden, nu heb ik je moeten opbellen. Dat wordt dan in elk geval een uur. Ik: Mijn verantwoording is om in de les te zitten dus ik leef dat na. Het is mijn taak niet om te controleren of leraren hun werk goed doen. Zij: Kennelijk wel want je moet gewoon op die roosters kijken.
    Naja, enfin. Uiteindelijk ben ik rustig gebleven en moest ik niet nakomen
    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste