• Take 24.
    Ja, 24 takes, om het woordje: Tragically.
    We moesten voor engels een filmpje maken, en wij hadden een script geschreven, en ingeleverd, dus alles moest PRECIES volgens script. Maar het ging dus om de uitspraak, en één meisje uit mijn groepje moest het woordje tragically zeggen, en het lukte maar niet. Uiteindelijk, na 24 takes dus, hebben we het haar dus maar laten mimen en hebben we het haar op een headset in laten spreken. Dat duurde nog steeds 21 keer! OMG, hoe moeilijk kan dat woord zijn?

    Edit:
    ik probeer haar niet voor schut te zetten ofzo, zij kan er ook wel om lachen. Zie het gewoon ff positief, we kunnen ook chagrijnig naar elkaar gaan schreeuwen en ons doodergeren aan elkaar. Het was gewoon melig.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 19:45 ]


    Alis volat propriis

    Haha, dat is best wel grappig :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kan het ook niet uitspreken? ;o


    Smiling but close to tears.

    Haha xD en zo'n moeilijk woord is het toch ook weer niet.. als het echt moeilijk was kan ik het me voorstellen, maar dat is misschien ook maar een mening. Ik zou me er wel aan ergeren


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik vind het zó irritant als mensen een slechte Engelse uitspraak hebben. Kan ik echt dood van gaan ><


    You move me ......... Kurt

    Ze doet in ieder geval haar best ervoor, anders was ze na de tweede keer al gestopt. En dat ze het probeert, betekent al heel wat. Maar om haar nou daarvoor de grond in te stampen.. Jij bent ook niet perfect.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Amante schreef:
    Haha, dat is best wel grappig :'D

    Ik vind het niet grappig, het is alleen maar vervelend voor haar dat het niet lukt..


    Alis volat propriis.

    Alsof jij perfect bent.


    I'd rather go naked than wear fur.

    JoJudicious schreef:
    Ze doet in ieder geval haar best ervoor, anders was ze na de tweede keer al gestopt. En dat ze het probeert, betekent al heel wat. Maar om haar nou daarvoor de grond in te stampen.. Jij bent ook niet perfect.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het lijkt me niet dat ze dit met opzet doet dus ik vind het niet echt aardig om haar hiermee voor schut te zetten, ze kan er immers ook niets aan doen..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nu ik het woord zo zie staan, lukt het me ook niet om het juist uit te spreken. Maar wanneer iemand het me voorzegt, zal het me zeker wel lukken om het juist te zeggen.
    24 takes is wel heel veel, dus ik vind jouw reactie helemaal niet overdreven. Misschien stelde ze zich gewoon aan en zocht ze aandacht. Ik zou haar toch ook even uitlachen, hoor. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kan het wel uitspreken, maar toch. Ik doe tvwo en dan heb je een voorsprong.
    Maar ik zou me wel dood lachen, haha. Het is grappig als je iemand iets fouts ziet dan (nouja, alleen als diegene het zelf ook grappig vind natuurlijk.)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Skeleton schreef:
    Ik vind het niet grappig, het is alleen maar vervelend voor haar dat het niet lukt..


    All this dampness is damp.