• lol Sam is my baby.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 16:37 ]

    aii... dat is een kutsituatie
    het beste advies dat ik je kan geven heb je zelf ook al bedacht:( Ik denk niet dat er veel anders op zit dan om je heen kijken en andere jongens spotten. Je verdient veull beter dan zo'n afgelikte boterham!!


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    aii... dat is een kutsituatie
    het beste advies dat ik je kan geven heb je zelf ook al bedacht:( Ik denk niet dat er veel anders op zit dan om je heen kijken en andere jongens spotten. Je verdient veull beter dan zo'n afgelikte boterham!!

    Het is zo moeilijk. Ik wil zo graag dat hij me ziet staan. Maar nee hoor. Hij negeert me alleen maar. En dat vind ik niet leuk. (cat)
    Maar aan de andere kant wil ik dat hij uit mijn buurt blijft.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 23:38 ]

    Toothless schreef:
    (...)
    Het is zo moeilijk. Ik wil zo graag dat hij me ziet staan. Maar nee hoor. Hij negeert me alleen maar. En dat vind ik niet leuk. (cat)
    Maar aan de andere kant wil ik dat hij uit mijn buurt blijft.

    Ja.. en weet je wat het is. Als je er heel erg over na gaat denken, dan maak je jezelf helemaal gek. Je blijft aan hem denken, positief en negatief. En daar wordt je gestoord van. Ik snap je. Maar ik kan je wel verzekeren dat je gevoelens voor hem langzaam gaan minderen. Alleen kan dat nog wel eventjes duren...:S


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)
    Ja.. en weet je wat het is. Als je er heel erg over na gaat denken, dan maak je jezelf helemaal gek. Je blijft aan hem denken, positief en negatief. En daar wordt je gestoord van. Ik snap je. Maar ik kan je wel verzekeren dat je gevoelens voor hem langzaam gaan minderen. Alleen kan dat nog wel eventjes duren...:S

    Ik wil niet lang gaan wachtenÖ

    Ik denk zelf, dat je hem beter kan gaan vergeten. Of naja, niet echt vergeten want dat kan toch niet, maar dat je minder voelt voor hem. En bij mij helpt het dan, om hem alleen maar slecht te denken in jezelf. Gewoon aan alle slechte dingen denken van hem, Is moeilijk, maar het helpt wel. =) Het heeft tijd nodig.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 11:04 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Ik denk zelf, dat je hem beter kan gaan vergeten. Of naja, niet echt vergeten want dat kan toch niet, maar dat je minder voelt voor hem. En bij mij helpt het dan, om hem alleen maar slecht te denken in jezelf. Gewoon aan alle slechte dingen denken van hem, Is moeilijk, maar het helpt wel. =) Het heeft tijd nodig.

    Dat kan ik niet =X.
    Ik ben gewoon te verliefd op hem als ik aan hem denk. Ik kan het gewoon niet:X

    Volgens mij kun je verliefheid niet zomaar aan de kant zetten. het gaat na een tijdje vanzelf over, dan ben je waarschijnlijk over hem heen. Ik heb het ook gehad. (:


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    Volgens mij kun je verliefheid niet zomaar aan de kant zetten. het gaat na een tijdje vanzelf over, dan ben je waarschijnlijk over hem heen. Ik heb het ook gehad. (:

    Hoop het.

    sorry maar hier WAS een soort van(niet helemaal het zelfde) zelfde probleem dus k kan je niet helpen


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk stopte ik gewoon met denken over hem. Ik was het gewoon zat. Het duurde wel lang, maar de gevoelens zijn weg. Hij kan in de stront zakken (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    leintje schreef:
    sorry maar hier WAS een soort van(niet helemaal het zelfde) zelfde probleem dus k kan je niet helpen

    Dat ging over iemand anders. Maar dit gaat over mijn probleem.

    Zoiets heeft tijd nodig zeg ik uit ervaring. Ik vind al bijna 2 jaar dezelfde jongen leuk vanaf het eerste moment dat ik hem zag we kijken wel naar elkaar en lachen maar hij heeft een vriendin. Dus dat wil ik ook niet meer en hoe erg mijn besluit ook vast staat het lukt me niet hem te vergeten maar ik weet zeker dat naar loop van tijd het wel over gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    aah, ik had precies hetzelfde probleem. ik kon gewoon aan helemaal niemand anders denken, en dat 2 jaar lang.:| maarjaa, op de avond dat m'n vriendin me aan hem wilde voorstellen, stond hij te zoenen met een meisje, wat dus zn vriendin bleek te zijn.. *arme ik toen* xD
    en daarna vond ik hem gewoon nog steeds helemaal geweldig.:( echt erg mjaa..
    en toen werd ik (weer) verslaafd aan quizlet en eigenlijk was het toen wel snel over.xD


    Hell yeah, joe rox mah sox!

    Je zegt zelf dat hij een player is? Als dat het geval is.. Waarom wil je dan bij een onbetrouwbare jongen zijn? o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.