• Waarschuwing: het is een best heftig verhaal!
    Naja gister hadden we het ergens over toen deed een jongen een liedje na zegt een vriendin van mij: Dat is toch van de Josti band? Ik: daar is meneer Plaat fan van. Vriendin: Hahah staat ie daar tussen al die mongolen. Ik: Past perfect in het Plaatje.
    Ik had mijn eigen grapje eerst niet door haha iedereen vond het een leuk woord grapje

    Maar wij komen dus vandaag zijn les is moesten we gaan zitten en niets pakken. Begint ie te vertellen over waarom hij soms zo stom doet. Zijn thuissituatie is zo klote! Zijn dochter is op haar 9e verkracht op school en daar zijn ze pas op haar 16e achter gekomen die dochter is zichzelf gaan snijden en alles ze moest naar een inrichting en ze is nu bijna 21 en het gaat net ietsjes beter. Zijn vrouw zat er heel erg mee en heeft 2 zelfmoordpogingen gedaan 1 waarbij ze onderkoeld in het bos gevonden is midden in de winter ze had het net overleefd. Hij was net geopereerd aan kanker. Hij heeft buiten die dochter ook nog 3 andere kinderen dus hij moest constant voor zijn kinderen en vrouw zorgen de afgelopen 5 jaar. En hij vertelde dus dat als hij naar school fietste zat hij het eerste stuk nog met al zijn problemen van thuis in zijn hoofd had maar naarmate hij de school naderde kreeg hij er steeds meer zin in en werd ie weer blij omdat het echt zijn hoogtepunt was omdat hij dan even van al zijn problemen weg was.
    Toen hij begon dat zijn vrouw zelfmoordpogingen had gedaan viel een vriendin van mij bijna flauw dus die moest de klas uit ze was helemaal in paniek. En echt veel mensen moesten huilen en het was héél stil ik had echt een brok in mijn keel en zat met tranen in mijn ogen. Ik vond het zo erg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat wij nu als pubers klagen dat niks goed gaat en dat we een heel zwaar leven hebben, en dan ook nog medelijden hebben. Ik vind dat déze man het pas echt zwaar heeft, je zou maar zoiets moeten door staan.. Heftig, écht heftig.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dat wij nu als pubers klagen dat niks goed gaat en dat we een heel zwaar leven hebben, en dan ook nog medelijden hebben. Ik vind dat déze man het pas echt zwaar heeft, je zou maar zoiets moeten door staan.. Heftig, écht heftig.


    je hebt egt helemaal gelijk ! c:


    Life is a beautiful struggle

    Omg, die heeft veel moeite gehad. Respect voor die man..


    Save friends, you need them.

    Same schreef:
    Arme man! :/
    Dat is zooo erg! ;(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oh man, ik zou me niet eens durven inbeelden dat ik in zo'n situatie zou zitten :x


    Life begins at the end of your comfort zone