• jaa.
    ik moet bladmuziek hebben van verschillende liedjes. maar op elke site krijg ik alleen de letters maar moet de noten erbij hebben.

    weet iemand zo'n site waar je ze gratis kan downloade of openen ??


    --

    Ja ehm.. 8notes.com daar zijn er veel van allerlei verschillende instrumenten enzo :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik heb wel een collectie myself... Ik zou het niet weten. Ik doe meestal in google intypen:

    Liedje sheetmusic piano/guitar/whatever free


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Australie schreef:
    Ja ehm.. 8notes.com daar zijn er veel van allerlei verschillende instrumenten enzo :)


    daar moet je betale voor het hele liedje =((


    --

    Maar de letters zijn de noten toch?

    ja maar moet echte noten erbij hebben...


    --

    Wat voor liedjes zoek je, voor welk instrument?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    XD waarom? Als je weet op welke volgorde alles komt. Je kan ook zelf een notenbalkje tekenen (:

    Coldplay schreef:
    XD waarom? Als je weet op welke volgorde alles komt. Je kan ook zelf een notenbalkje tekenen (:

    nee kan niet .. moet derbij :P


    --

    Zoiets ongeveer;
    http://www.pianospel.nl/overigepaginas/gratisbladmuziek/bladmuziek.htm
    Maar dus wel voor piano...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Deze gebruik ik
    Dit is voor de piano


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Magnum schreef:
    (...)

    daar moet je betale voor het hele liedje =((


    Je kan het ook gewoon printen dat doe ik altijd


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    www.my-piano.blogspot.com
    Die gebruik ik altijd, veel populaire bladmuziek met noten voor piano, en vaak de zang en soms accoorden voor de gitaar erbij. Je moet vaak wel een paar keer doorklikken, maar daar kom je wel uit denk ik...
    Succes. ;)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik download alles op gratis sites die ik van mensen krijg en doe tabs? Hangt wel af welk instrument.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me