• Okey de vraag zegt het al... Wie vind jij het beste schrijven op Quizlet?

    Ikke:

    TWINcest sorry had haar naam verkeerd geschreven xD

    en

    xPrettydoll

    die schrijven echt mooi!!

    Oja, ik vind mo0nXlo0n ook heel goed.

    TOMxKxBITCH
    &
    JustSmilex3
    &
    IxWishxTH
    &
    BarbieIsFAKE


    A Shipwreck In The Sand

    ik vindt TWINcest echt goed


    Be nyappy

    MarloesRIOT en MyChemicalMe zijn super!


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik wordt door niemand opgenoemd.Smiechten...Maken ze allemaal mijn verhaal zitten ze me te dwingen om verder te gaan en noemen ze me nietO:


    Lalalalalalalala.

    Ik wordt door niemand opgenoemd.Smiechten...Maken ze allemaal mijn verhaal zitten ze me te dwingen om verder te gaan en noemen ze me nietO:

    kzal eens die vn u maken en kijken of ze goed zyn en kzal eerlijk antwoorde!

    TWINcest !!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)

    haar verhalen zijn verslavend!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Verdomme.. niemand vind mij goed zo te zien x'D


    Jawel je schrijft ook goed, maar ik maak maar twee series van je en de ene is gedaan dus ja


    Live life limitless.

    Omg, zijn er mensen die mijn verhaal goed vinden? [/verbaasd]


    Bored.

    appelkirst en Caroomuts (H)


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    XxLegend ofzoo, en BILLPIRAAT X'D

    omg.. ik word hier serieus een paar keer opgenoemd. Wat sexy *voelt zich enorm gevleid*... Ik lees eigenlijk geen quizlets meer, ik ben ook zeer kieskeurig als het op schrijven neer komt en heb allang niets meer echt goeds gelezen, dus kan geen commentaar geven xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    omg.. ik word hier serieus een paar keer opgenoemd. Wat sexy *voelt zich enorm gevleid*... Ik lees eigenlijk geen quizlets meer, ik ben ook zeer kieskeurig als het op schrijven neer komt en heb allang niets meer echt goeds gelezen, dus kan geen commentaar geven xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    omg.. ik word hier serieus een paar keer opgenoemd. Wat sexy *voelt zich enorm gevleid*... Ik lees eigenlijk geen quizlets meer, ik ben ook zeer kieskeurig als het op schrijven neer komt en heb allang niets meer echt goeds gelezen, dus kan geen commentaar geven xD

    x.



    Daar gaat de ego-tripper.. Post ze hem twee keer. -LOSER MOMENT xD*


    Wie du mir, so ich dir.

    Daar oordeel ik niet over xD
    Das een kwestie van smaak dusjah...
    ik wil gwn niet kiezen tussen al diemensen vnwaar ik quizjes doe, en er zijn nog zoveelmensen wrvn ik geen quizen heb gedaan dusjah...
    Kga niet oordelen sorry xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay