• Haaii ^^.

    Okay ik ben vanplan wéér een nieuwe serie te maken en die inspiratie komt allemaal door die film van gisteren. Namelijk a Cinderella Story. En als je de film niet kent zal ik een beetje uitleg geven. Maar ik vraag aan jullie of dit een goed idee is om daarover een Quiz te maken. Hier gaat de Quiz ongeeer over.

    Een meisje genaamd Brianna is al van vroeg haar moeder en vader kwijt. Maar haar vader heeft haar nog kunen zetten bij een 'vriendin' van hem namelijk Fiona. Fiona heeft nog 2 andere dochters namelijk Stacey en Emily. Dat zijn dus Bri's [Brianna's] stiefzussen. van Fiona moet ze op zolder slapen en elke dag in haar shop werken. Ze verkoopt er broodjes en dergelijke enzo. Op een dag word ze verliefd op dé hotste jongen op school. [1Van TH dus ^^] en ze doet alles voorhem toch maar te kijgen. En dan komt het bal van de school. Het gemaskerd bal. Die jongen verkleed zich als de prins van Assepoester en zijzelf als Assepoester. Ze dansen een hele nacht maar net op het moment dat ghij het maskertje wil afdoen rent ze weg. En inplaats van haar hakje te verliezen verliest ze haar mobieltje. De jongen doet er alles voor om hem te zoeken maar als de ex van hem erachterkomt is ze woest en doet ze alles om Bri's leven te verzuren. Zal het goed komen tusse Brianna en haar droomprins?

    Daar gaat het ongeveer over. Lijkt dit je wat? Kan je dat dan zeggen? Dan maak ik er een Quiz over.

    xxx

    Zker doen lieferd !!
    Laat me weten of je het doet en of je rollen nodig hebt ;]
    Love you <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IK heb zeker rollen nodig ^^

    Tis nicé =D
    Zeker doen =D
    Wil je eht dan zeggen als hij er is??^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeh !! Ik ben van de partij x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zijn er nog mensen die hun mening willen geven?

    Okay daar komt een quiz over ^^

    Pas op want ik ga nù de rollentopic maken!

    spannend !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rollen staan er!!

    nee.
    nee geintje als je het zelf wil moet je het vooral doen^^


    Je moet worden wie je bent.

    Jup. :D Ik zal hem zeker maken :]

    Ben benieuwd ^^


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Doen hihixD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.