• Ik verveel me, dus myn vraag is heeft iemand nog leuke Quizzen;

    -Over Bill/ Tom
    -Origineel en niet van, je gaat naar concert en dan backstage en dan Love.
    -Niet teveel schrijffouten
    -Meer dan thien delen {:

    Dus meld je maar !

    <3

    Uhm de quizzen van Billneukerx3
    En ik wou zeggen die van BillsTeddyx3 maar die gaat over Tom en heeft volgens my pas 9 delen. Maar de quizjes van Blackshitx3 kunnen ook ;D

    Uhm de quizzen van Billneukerx3
    En ik wou zeggen die van BillsTeddyx3 maar die gaat over Tom en heeft volgens my pas 9 delen. Maar de quizjes van Blackshitx3 kunnen ook ;D


    Thankyouuu [:

    Ik heb een wel twee "originele" series.eentje is eerder een Tom story,
    maar die gaat over een meisje die op een dag een magisch koekje eet, en aan de andere kant van Duitsland Bill ook, en zo veranderen ze van lichaam. Ze moeten elkaar opzoeken en er zo achterkomen hoe het is gebeurd, en hoe ze terug normaal kunnen worden. Maar dat wordt moeilijk als de optredens en school gewoon verder gaan, en je verliefd wordt op Tom.. o.0

    En de tweede gaat over een meisje, die samen met Bill is, maar dan opeens sterft Bill, en gaat ze er echt kapot aan. Maar dan opeens vindt ze zijn dagboek. En alles wat ze hebben meegemaakt, leest ze nu van zijn kant.


    Ze hebben elks 5 delen, maar ik krijg er toch redelijk goede reacties over x'D

    Ik heb een wel twee "originele" series.eentje is eerder een Tom story,
    maar die gaat over een meisje die op een dag een magisch koekje eet, en aan de andere kant van Duitsland Bill ook, en zo veranderen ze van lichaam. Ze moeten elkaar opzoeken en er zo achterkomen hoe het is gebeurd, en hoe ze terug normaal kunnen worden. Maar dat wordt moeilijk als de optredens en school gewoon verder gaan, en je verliefd wordt op Tom.. o.0

    En de tweede gaat over een meisje, die samen met Bill is, maar dan opeens sterft Bill, en gaat ze er echt kapot aan. Maar dan opeens vindt ze zijn dagboek. En alles wat ze hebben meegemaakt, leest ze nu van zijn kant.


    Ze hebben elks 5 delen, maar ik krijg er toch redelijk goede reacties over x'D


    Ze spreken me allebei wel aan, ik ga ze maken ;]

    Alsje ;]

    ik heb er wel 1 van tom.. en best origineel volgensmij:P

    ik heb er wel 1 van tom.. en best origineel volgensmij:P


    Waar gaat die over ?

    Ik heb der een paar van Tom;)

    de beste vinden de lezers die de mijn mijne doen:
    Het zusje van:....Andreas (TK LoveStory)>65 delen<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.