• als je dan moderator/betareader/dat andere bent..
    móet je dan meeten met elkaar? moet je dan je wáre kant laten zien?
    dat vraag ik me wel eens af..


    EGYPTIAN GOD

    Ik denk het niet hoor. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou, ik denk niet dat als je dat niet wilt dat dat persé moet hoor.. :'] Lijkt me wel een beetje apart als dat wel zo zou zijn.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Voor zo ver ik begrepen had, zijn er wel meetingen onder de crew. Maar ik denk niet dat je echt verplicht bent.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Neehoor, ik zag wel eens bij mods dat ze niet hun eigen naam hadden staan. En ja, er zijn meetings, maar je bent nergens toe verplicht.(:


    everything, in time

    Er worden wel meetings onder de crew georganiseerd, maar je bent niet verplicht om elkaar te meeten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het is niet verplicht, dacht ik. ^^

    Maar als je als mod gekozen wordt, verwachten ze natuurlijk wel dat je eerlijk bent over jezelf...

    Miauw schreef:
    Er worden wel meetings onder de crew georganiseerd, maar je bent niet verplicht om elkaar te meeten (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is niet verplicht :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abbeyroad schreef:
    Het is niet verplicht :Y)

    Maar wel gezellig =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Er worden wel meetings onder de crew georganiseerd, maar je bent niet verplicht om elkaar te meeten (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tuurlijk moet de crew dat niet. We zijn nog jong en we wonen niet allemaal in het zelfde land (NL/BE). Dan kunnen we het niet eens verplichten. Like, ik mag niet eens heel ver reizen in mn eigen land! Het is natuurlijk wel leuk en goed als je elkaar goed kent, maar dát kunnen we niet verplichten.

    Nee joh gek, we doen het gewoon omdat we het leuk vinden (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.