• Ik mag dus voor mijn 16e verjaardag m'n haar laten ontkleuren tenminste, m'n tante was er net en we hadden het er zo over toen zei ik tegen m'n moeder anders doen we dat voor m'n verjaardag aangezien we beide niks wisten. Nu gaat het dus waarschijnlijk eerst rood uitslaan, maar dat heb ik er op zich wel voor over, alleen ben ik wel bang dat ik bassie word ofzo terwijl ik naar school moet ><.

    Welke kleur is het nu dan? Ik heb mijn haar van zwart naar blond laten ontkleuren en het sloeg niet rood uit hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Anders doe je het toch niet. als je daar zo bang voor bent. :X


    When words fail music speaks

    Ik geef je één tip, doe het bij de kapper! En als je toch zo eigenwijs bent om weinig geld uit te geven, doe het dan op een dag dat een goede kapper open is. (:

    Springbreak schreef:
    Welke kleur is het nu dan? Ik heb mijn haar van zwart naar blond laten ontkleuren en het sloeg niet rood uit hoor.


    Het is zwart, en ik wil naar donker bruin. Maar zo'n kapper had het geprobeerd met een plukje en toen werd het donker rood achtig :S

    Toen ik mijn haar wou laten ontkleuren hebben ze er gewoon coupe soleil ingedaan en toen werd het donkerrood n_n


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.