• Ik heb het idee dat ik veel te snel jaloers ben qua vriendinnen. Bij geschiedenis zit ik altijd naast S., het hele jaar al, maar S. zit nu opeens al 3 lessen achter elkaar bij anderen. Ik voelde me er echt kut over, ik kan haar wel de schuld geven, maar tegelijk word ik soms ook gek van mezelf. Herkent iemand dit? ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    yep ik herken het:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hmm, ja best wel. Als mijn beste vriendin lol heeft met iemand anders, kan ik ook best jaloers worden. Maar daar zet ik me dan overheen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat heeft iedereen volgensmij wel :')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ja, ik herken dat best wel.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik herken het wel, maar ik probeer me er zelf altijd een beetje over te zetten. Ten slotte mag je vriendin omgaan met wie zij wil.
    Ik heb zelf ook niet altijd zin om met dezelfde mensen om te gaan, dat is toch normaal?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Ik herken het wel, maar ik probeer me er zelf altijd een beetje over te zetten. Ten slotte mag je vriendin omgaan met wie zij wil.
    Ik heb zelf ook niet altijd zin om met dezelfde mensen om te gaan, dat is toch normaal?


    Tuurlijk is dat normaal. Ik vond het alleen niet leuk dat het echt zo opeens was, dat ze niet meer naast me wil zitten. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zeg altijd zo: als iets je dwarszit, stel je je niet aan.

    Dus nee. (:


    everything, in time

    Spreek haar erover aan?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Smeagol schreef:
    yep ik herken het:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vraag haar er eens vriendelijk naar. In de zin van: "Ligt het aan mij, of wil je gewoon eens naast iemand anders zitten? Ik heb er geen probleem mee, ik vroeg het me gewoon af."


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Erato schreef:
    Spreek haar erover aan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nope, ik zit al twee jaar niet meer bij mijn vriendinnen waarmee ik in de pauze sta en aangezien we een oneven aantal meisjes in de klas hebben zit ik alleen soms naast een jongen.


    Happy Birthday my Potter!

    Jaaaahh * Steekt hand op*


    Firm believer of all that is magic

    herken het..:$
    Ik zit al een jaar naast mijn beste vriendin. We deden alles samen en van de een op de andere dag zegt ze niks meer tegen me...
    Sterkte meis en gewoon nieuwe vrienden zoeken. Heb ik ook gedaan en ik kwam sterker uit de strijd. Zij had later geen vrienden meer omdat ze iedereen liet vallen. X


    You don't know what you got until is gone

    Ja, je hebt denk ik wel het recht om boos of jaloers te zijn. Ze had je niet zomaar in de steek moeten laten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'