• Hup Holland Hup! Nu jullie nog en we maken Oostblok landen eens af!

    Sorry van die uitlating maar onze (België ) Tom Dice zit in de finale van Eurosong. En de hele zaal was plots: BELGIUM! Aan het roepen. Dat heb ik nooit eerder gehoord zenne ;|

    Oh mijn favo's tot nu toe (buiten België ) zijn: Bosnië, Frankrijk (die komen me bekend voor), Ijsland en de rest zien we wel!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 23:17 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    de NLse inzeinding dit jaar is gewoon... beschamend. Ik dacht dat we ons genoeg voor lul hadden gezet toen we die faggots vorig jaar stuurden [no offence voor faggots en lullen]


    BAM!

    Ik was echt zo blij toen Belgie door was!
    Ook al ben ik eigenlijk van Nederland:X

    Maar waarschijnlijk gaat alleen Belgie door naar de finale, als je het liedje van Nederland gehoord hebt(cat)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 23:22 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet wel wat voor een KUT :X nummer jullie hebben. Maar als dat zou doorgaan hebben we wat om te laten zien dat domme muziek kan scoren anders down to earth liedjes :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nederland hoeft toch pas morgen? Ik mis echt zoveel, ik dacht dat het ESF volgende week pas was


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vond Tunder And Lightning het beste.
    Ik was ook super blij ook al vond ik Tom niet zo goed


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    De NL inzending slaat op niets, maar veel landen zeggen dat NL nu favouriet is? Ik lach me dood :3


    -

    Nederland gaat sowieso door, juist omdat het een vreselijk nummer is. Alleen vreselijke nummers gaan door.


    Life is hard and then we die

    Ja, idd. Kijk maar naar het junior songfestival.. Men, dat liedje zoog nog meer, en ze wonnen.


    SLOAN.

    Ik volg het nooit, maar ik vind het zeker niet erg als Hollander om voor jullie Belgjes te zijn.

    Alles beter dan die bij elkaar billen likkende situaties die je normaal gesproken elk jaar ziet.(zip)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    pompiedompim schreef:
    De NL inzending slaat op niets, maar veel landen zeggen dat NL nu favouriet is? Ik lach me dood :3


    Ze mogen Sieneke houden, de Nederlanders hoeven haar niet.

    Ik denk dat ik maar 'ns voor België ben, dan voor Nederland, want dit kan écht niet (N)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abbeyroad schreef:
    Ik denk dat ik maar 'ns voor België ben, dan voor Nederland, want dit kan écht niet (N)

    Hahahaha :'D

    Ik was ook heel blij, ons Tommeke heeft dat goed gedaan (:
    Hij stond daar moederziel alleen op het podium voor dat grote publiek en al de kijkers thuis. Ik ben trots op onze Belgische inzending.

    Ik ga kijken want ik wil eens winnen met België :3


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hoop dat België het eindelijk nog eens goed gaat doen. Want wauw, we zijn in de finales, dat is de afgelopen x aantal jaren totaal niet meer gebeurt. Go Belgium! (:


    Get outta my head!