• Jaja, ik ben in! (:
    Lees!

    Als er 1 iemand niet bruint ben ik het wel! Ik verbrand hooguit en wordt nooit bruin. Vorig jaar was ik naar Florida geweest en zelfs toen zag ik nog niet bruin...

    Dus be jealous op mijn witte huid! (;

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 12:36 ]


    Get outta my head!

    Ik ben blij met mijn bruine huid. Dus, no thanks voor die witte vampierenlook.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Woehoew, ik ben ook in!
    Maar ik ga straks wel in het zonnetje gaan leren, ik wil toch van mijn melkflesbenen af ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil heel graag bruin worden, maar in plaats daarvan verbrand ik alleen maar. Grom ><


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    OuttamyHead schreef:
    (...)Dat is verschrikkelijk eh! Iedereen wordt altijd mooi bruin. Na de zomer loopt iedereen kei bruin rond op school, en jij ziet er zo nog even wit uit als voor de vakantie. :') Dat is zooo irritant!

    Inderdaad, en iedereen in mijn familie wordt ook altijd meteen bruin hé. En dan denkt iedereen dat ik nooit buitenkom.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben niet jaloers, lol? Ik wil liever een bruin velletje als een wit hoor.

    Ik krijg al heel de tijd te horen dat ik op een vampier lijk --' Ik heb van mezelf een heel licht vel en hele vreemde ogen die met lichtschakeringen veranderen. Vandaar dat ik dus 'twilight' ben. Ik weet niet of ik geflateerd of beledigd moet zijn... ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ferb schreef:
    (...)
    Inderdaad, en iedereen in mijn familie wordt ook altijd meteen bruin hé. En dan denkt iedereen dat ik nooit buitenkom.
    haha ik ken het :') "ja mss moet je is buiten lopen proberen, dan wordt je tenminste wel bruin" .. Ik doe niets anders dan in rokjes buiten lopen ==


    Get outta my head!

    Up schreef:
    Ik wíl juist bruin worden. :9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nice
    Alleen dat zal bij mij niet lukken, als ik nog maar 5 minuutjes in de zon zit ben ik al wat bruiner xD
    Normaal zit ik elke zomer in de schaduw en dan ben ik even bruin als mijn moeder die elke dag in de zon probeert te zitten xD
    Maar dit jaar ga ik is proberen echt in de zon te zitten xD


    Live life limitless.

    Undesirable schreef:
    Ik wil gewoon bruin worden, dat is altijd leuk.

    ik ben lijkbleek en toen ik vorig jaar 2 weken naar frankrijk was geweest merkte niemand het O_o

    dus voor mij si het wel goed ( ookal vind ik bruin mooier)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb liever een bruin tintje, want dan zie je er wel wat gezonder uit en dan komen zoiezo mijn sproeten beter uit want een beetje gekleurde sproeten op een witte huid ziet der niet mooi uit. Dus ik hoop eigenlijk wel dat ik een lekker bruin tintje krijg!
    xxx

    Ik wil ook graag bruin worden
    Aleen dat word ik amper :(


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Thingies schreef:
    Nah, ik ga toch liever voor een gebruinde huid (krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb van nature een tint en ik word redelijk snel bruin in de zon, ook al ben ik er maar een paar uur in. Gelukkig word ik dus niet genadeloos gestraft als ik m'n zonnebrand vergeten ben _O_


    No growth of the heart is ever a waste