• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Welkom bij topic nummeroo 7!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat als George even weg gaat om de wisseldrank de halen uit de kamer van hoge nood, maar de deur plotseling achter zich verdween en dat hij er niet meer uitkomt x) dan zit campbell zo van te denken waar george in hemels naqm blijft x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat als George even weg gaat om de wisseldrank de halen uit de kamer van hoge nood, maar de deur plotseling achter zich verdween en dat hij er niet meer uitkomt x) dan zit campbell zo van te denken waar george in hemels naqm blijft x)


    ... Nee want dan kunnen we met andere woorden niet Rpén... mijn hersens draaien overuren met wat verzinnen x.o' maar alles gaat automatisch naar het nest.

    Ik heb zo zin in een boze Molly die Campbell gaat ondervragen uit agressie :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Molly die naar zweinstein komt om george een preek te geven dan x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Molly die naar zweinstein komt om george een preek te geven dan x')


    Dan krijg je Campbell nooit meer mee naar 't nest ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zou ik anders Viktor een leerling van Klammfels die Campbell pest laten komen? ('x dan gaat hij met George praten en allemaal nare dingen over Campbell zeggen. Wel dingen die gebeurd zin maar waar Campbell zich voor schaamt? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja kan wel (: maar verzin wel zulke dingen waardoor George echt wel gaat schrikken zodat het niet zo een moment word van 'mij maalt niets uit over je verleden'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ja kan wel (: maar verzin wel zulke dingen waardoor George echt wel gaat schrikken zodat het niet zo een moment word van 'mij maalt niets uit over je verleden'


    Haha :p ik ga zo en zo hem kut-opmerkingen laten verzinnen en wie weet komen er wel schokkende dingen bij ('x laat jij eerst George reageren @ Campbell en dan laat ik Viktor komen. Maar Viktor word uit Campbell-opzicht gespeelt dus niet uit een zelfstandig persoon .


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat hem naar binnen komen wanneer george hem op de mond kust :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Het is een absurd plan die voor volslagen gekken is gemaakt, waardoor ik haast niet durf in te stemmen.’ ik trok mijn wenkbrauwen op maar algauw zag ii een glinlach op zijn gezicht verschijnen waardoor ik ook begon te grijnzen. Hij pakte mijn hand vast en zei:
    ‘Maar waar jij heen gaat zal ik volgen.’ 
    Ik knikte met mijn hoofd en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.
    'Je wilt niet weten hoe goed een volslage gekke idee kan zijn.' Zei ik en liet mijn armen los om met beide handen de hand van campbell vast kan houden.
    'Dit gaat lukken, geloof me. Vertrouw me.' Met dat leunde ik voorover en plaatste een zachte kus op zijn lippen. Ongelofelijk hoe snel dit alles is gegaan. Het leek wel nog gisteren dat ik de echte Campbell Saubders leerde kennen en kijk waar we nu beland zijn. Wacht.. ik leerde hem ook gisteren toch kennen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kan je helpen met iets verschrikkelijks verzinnen wat Campbell gedaan moet hebben? een moord vind ik namelijk té ver gaan eigenlijk.. hij is nog maar 15..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Perongeluk een moord misschien? Maar victor zegt niet dat het Perongeluk was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ok ik verzin wel iets maar ik doe dat niet meteen bij viktors 1e post anders zijn we zo snel uit ideen alweer XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen wat mijn glimlach deed verbreden. ‘Je wilt niet weten hoe goed een vol slage gekke idee kan zijn.’ hij pakte allebei mijn handen beet terwijl hij me bleef aanstaren waardoor mijn lichaamstemperatuur alleen maar steeg. ‘Dit gaat lukken, geloof me. Vertrouw me.’ Ik wist dat dit onmogelijk ging worden maar door de trillingen van zijn stem zou ik haast geloven dat alles goed ging komen. Het voelde zo fijn- zo vertrouwd zijn stem en geur.
    Zachtjes kwamen zijn lippen dichterbij en vol overgave kuste ik ze terug totdat ik een gekuch hoorde. Verschrikt liet ik Georges handen los en trok mijn lippen van de zijne af waardoor ik de grote grijze ogen van Viktor herkende.
    Met een charmante grijns keek hij ons aan. Iets wat hij altijd op zijn gezicht had als hij ergens plezier aan beleefde. Ik wist dat wat er ook zou gebeuren het niet goed voor mij zou uitpakken. Met dezelfde grijns overbrugde Viktor de laatste passen richting ons. Vrienschappelijk legde hij zijn hand op mijn schouder en gaf er een kneep in.
    ‘Hey, Campbell. Ik zocht je al, maar ik zie dat je nog al druk bezig was.’ Ik zag hoe hij een knipoog aan George gaf voordat hij zich weer terug naar mij wendde. ‘Maar goed dat Karkarov je gevonden had. Wat een verhaal. Een liefdesdrankje hé. Maar laat ik niet on-beleefd zijn.’ hij haalde zijn hand van mijn schouder en schudde hem met die van George.
    ‘Viktor. Ik zit in hetzelfde jaar als Campbell. Jij moet natuurlijk, George zijn.’
    Hij ging alsof dit een doodnormale zaak was op de bed tegenover ons zitten terwijl er nog steeds dezelfde eigenaardige grijns op zijn gezicht geplakt was. Iets wat mij enorm nerveus maakte terwijl ik wist dat ik wat moest zeggen, maar wat?
    ‘Ik ben niet eens verbaasd, Campbell. Ik wist namelijk al dat je anders was dan ons allemaal. Dat bewees maar iedere keer wanneer je wat gedronken had. Altijd zo aanhankelijk.’ Hij schudde mistroostig met zijn hoofd terwijl ik met een mond vol tanden stond toe te kijken. ‘Ach ja, blijkbaar heb je dat bij George niet nodig. Anders had ik het hem wel als tip gegeven.’ Hij glimlachte naar George. ‘Eigenlijk hebben we vandaag wel wat te vieren.’ Hij maakte een zwiep met zijn toverstaf waardoor er meteen een fles alcohol verscheen. Iets wat hij altijd liet verschijnen wanneer hij wist dat ik me ongemakkelijk of verdrietig voelde. Aandachtig zag ik hem naar de fles kijken terwijl ik al haast al zeker wist wat er ging komen. Krampachtig zocht ik iets om het gesprek op een andere rails te brengen maar mijn hersenen leken niet meer normaal na te kunnen denken. Ik kon slechts alleen zenuwachtig naar George kijken terwijl mijn hart leek te bonzen in mijn keel. Niet het aangename gevoel wat George mij gaf maar eerder uit angst en ontzetting.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit gaat niet leuk worden :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••