• Vandaag zijn de volgende beta-readers aangesteld:

    Sprinkles
    Genialicus
    Unchallenged
    SEExYAxSOON
    Lucylot

    De komende dagen gaan we evalueren of dit genoeg nieuwe beta-readers zijn. Mochten er nog meer nodig zijn dan hebben we nog een aantal kandidaten die geschikt zijn bevonden.

    Alvast veel succes gewenst aan de nieuwe beta's (Y)

    [edit]
    Er is idd iets fout gegaan met het script dat de nieuwe beta-readers aan zou moeten stellen :)

    [edit2]
    De goede namen zijn inmiddels geselecteerd :)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 18:05 ]


    Dit is mijn signature...

    Dat vraag ik me echt al een hele tijd af, maar hoe wordt er eigenlijk gekeken wie de nieuwe beta’s zijn? Moeten ze een stuk tekst verbeteren of niet?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    Dat vraag ik me echt al een hele tijd af, maar hoe wordt er eigenlijk gekeken wie de nieuwe beta’s zijn? Moeten ze een stuk tekst verbeteren of niet?


    Ze moeten hetzelfde invullen als wat je bij moderator in moet vullen. En daar uit word gekozen word je gekozen als die past bij het beta reader zijnde.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2010 - 19:19 ]

    Sutherland schreef:
    Ik ben zo vreselijk teleurgesteld in mezelf, maar ik ben wel blij voor degene die het zijn geworden. C:
    Gefeliciteerd!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Alysse schreef:
    Gefeliciteerd iedereen. (flower)(flower)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    GENIALICUS!
    Love you Emm! <33


    Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.

    Ik ben blij dat de nieuwe Béta's bekend zijn, ik ben namelijk altijd zo ongeduldig.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Veel geluk en plezier allemaal (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Gefeliciteerd <3


    Don't stop believing, and you will be happy

    Gefeliciteerd..
    En voor mezelf en de rest die aangemeld waren maar
    het niet geworden zijn,volgende keer beter!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gefeliciteerd!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    @ riverside beta-readers zijn mensen die je tips kunne geven op je verhalen/verhaal als je ze vraagt , ze kunne spellings fouten eruit halen , eummh... als je toestemming geeft je tekst een beetje veranderen.;) volgens mij dit het. maarre als ik het fout heb wil iemand me het dan goed uitleggen??

    -xxx-
    s