• Hup Holland Hup! Nu jullie nog en we maken Oostblok landen eens af!

    Sorry van die uitlating maar onze (België ) Tom Dice zit in de finale van Eurosong. En de hele zaal was plots: BELGIUM! Aan het roepen. Dat heb ik nooit eerder gehoord zenne ;|

    Oh mijn favo's tot nu toe (buiten België ) zijn: Bosnië, Frankrijk (die komen me bekend voor), Ijsland en de rest zien we wel!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 23:17 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    "Tommeke Tommeke wa doede nu, Tommeke Tommeke wordt wereldkampioen." Whee, daar moest ik nu aan denken.
    Haha, Hup Tommeke hup! _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Goooo TOM! :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Hup België!! Ik wist gwn da wij die finale ginge halen!!(yeah)


    Create your own style, be unique!

    Rooftops schreef:
    "Tommeke Tommeke wa doede nu, Tommeke Tommeke wordt wereldkampioen." Whee, daar moest ik nu aan denken.
    Haha, Hup Tommeke hup! _O_


    Ik moest daar ook aan denke... Zat in mijne zetel Tommeke tommeke wa doede nu, tommek tommek zit in de finale^^


    Create your own style, be unique!

    Als die arrogante trut van een Sieneke doorgaat eet ik een hele asperge op. (Ik moet serieus kotsen van die dingen)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    We love Tommeke, we do. We love you Tommeke, we do
    OOOH? Tommeke, we love YOU <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    hhahaha ik d8 dat je het over Tom K. had :X Maar ik ben voor Sieneke [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik schaam me echt dat er zo'n achterlijk mens met een nog achterlijker liedje voor ons land staat. Serieus, ik vind het echt vreselijk. Na al die 'artiesten' of eerder kandidaten voor Nederland vind ik dit toch wel een van de grootste minpunten.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Maar de finale is er nog niet o; Alleen halve.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Da's waar. Maar toch, ik gun het haar niet eens, en ik wil het liever niet aangezien ik het echt genant vind.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben voor Rusland. Niet omdat ik Russisch bloed heb, maar omdat ik de betekenis van het liedje erg mooi vind. ^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 21:06 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Die van Armenië vind ik mooi ;'3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Die van Armenië vind ik mooi ;'3


    Bosnië & Herzegovina is mijn favoriet. Gewoon omdat die tekst goed is en er een gitaar is zit :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Maar zij zegt dat België in de finale zit, maar das niet zo.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik kom zelf uit NL, maar ik haat Sieneke, ik vind Tom cool.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*