• Nou, kheb ruzie met een vriendin. Ofnouja, ze is nu mn vriendin niet meer. &we moesten samen een presentatie doen, met zn drieën (met mn andere vriendin erbij). Maar ik negeer haar al een week, dus.. Er komt niet veel van. Komt die Nederlandse lerares, die wilde met me praten. Besloot ze, dat mn vriendin haar presentatie alleen ging doen. Wilde ze na het 4e lesuur nog ff met me praten. Dus, kwam ik na het 4e lesuur naar haar toe. Ging ze zeiken, over dat ik het gewoon met dr moest uitpraten. Maar, de vorige x toen ik ruzie met mn vriendin had en het wilde uitpraten, begon ik te slaan. Noujaa, zij dik zeuren. Zei ze: Anders blijf ik er wel bij. Of ik vraag je mentor. Ik: Oke, maar met mn mentor. Dus.. Nu moet ik vóór het einde van de week mn mentor inlichten en samen met hem, naar mn “vriendin” om het uit te praten. Zoniet, gaat ze zelf en krijg ik nog meer gezeur. WAAROM? Man, waarom zeikt ze zo? Ik bedoel, ik heb ruzie. En ik zwijg, laat me. Ik mag t toch zelf bepalen? &Zij is mn mentor niet. Noujaa, dit heeft mn hele dag verpest en ik moest t ff kwijt. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik denk dat ze dat doet, omdat je presentatie er onder lijdt. En docenten willen altijd dat alles opgelost is, zodat je schoolwerk er niet onder zal lijden. Maar misschien moet je het wel gewoon uitpraten. Ik zeg niet dat je weer vriendinnen moet worden, maar als jullie gewoon normaal kunnen praten is dat al goed.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    JamiieStar schreef:
    Ik denk dat ze dat doet, omdat je presentatie er onder lijdt. En docenten willen altijd dat alles opgelost is, zodat je schoolwerk er niet onder zal lijden. Maar misschien moet je het wel gewoon uitpraten. Ik zeg niet dat je weer vriendinnen moet worden, maar als jullie gewoon normaal kunnen praten is dat al goed.

    Je neemt me de woorden uit de mond.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wat een gezeur zeg! :O Nou, maar docenten lossen altijd ruzies op, mentor of niet. Alleen als het echt heel erg is, dan pas zeggen andere docenten het tegen een mentor. Laat haar nou maar lekker. ;) Anders krijg je alleen maar meer problemen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rot voor je, maar je docent wil gewoon het beste met jou. Ze bedoeld het goed. (:

    JamiieStar schreef:
    Ik denk dat ze dat doet, omdat je presentatie er onder lijdt. En docenten willen altijd dat alles opgelost is, zodat je schoolwerk er niet onder zal lijden. Maar misschien moet je het wel gewoon uitpraten. Ik zeg niet dat je weer vriendinnen moet worden, maar als jullie gewoon normaal kunnen praten is dat al goed.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    JamiieStar schreef:
    Ik denk dat ze dat doet, omdat je presentatie er onder lijdt. En docenten willen altijd dat alles opgelost is, zodat je schoolwerk er niet onder zal lijden. Maar misschien moet je het wel gewoon uitpraten. Ik zeg niet dat je weer vriendinnen moet worden, maar als jullie gewoon normaal kunnen praten is dat al goed.

    Indeed, ik had ook eens ruzie met iemand en die vent van muziek wou ook dt ik het goed ging maken. Dus dat hebben we gedaan. Maar het is niet het beste. De week erna had ik weer ruzie met der en is het héél erg uit de hand gelopen. Dus eigenlijk vind ik dat je het zelf moet oplossen en ze zich er niet mee moet bemoeien. Soms weet jij beter wat goed voor je is en niet zij. Als jij weet dat je met haar geen vriendinnen meer kunt zijn kan dat gewoon niet en zij bepaald niet van wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dankje? ;D
    kga morgen praten. ;S


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.