• titel is duidelijk toch?
    najah ik vind ut wel als hij int duits zingt gaat ie meer 'los' vind ik jij oowk? of ben ik de enigste ;)


    when words fail, music speaks.

    Duits is zowiezo beter dan Engels ;')

    Indeed, vind ik ook :')


    Tanya is de beste.

    Inderdaad. :')
    In de Duitse liedjes hoor je vèèl meer emotie, omdat ze dat echt vanuit hun cultuur zingen. Ze zijn Duits, en nu gaan ze een aantal liedjes vernêuken door ze te gaan vertalen in het engels. Is [misschien] wel beter voor de Engelse/Amerikaanse/Australische/whatever^^ fans, maar je kan wel fan geworden zijn door engels[e] lied[jes], maar daar voel je veel minder emotie in. Ik hoop dat ze op het volgende concert in Nederland ZEKER weer Duits gaan zingen.
    Maar opzich is het geen probleem, ze kiezen er zelf voor. En denk maar zo; ze denken wel aan [ons] de [andere, amerikaanse/engels enzo] fans omdat we het beter kunnen verstaan. Juist heel goed van ze!
    Maar toch, ik heb liever Duits.


    -

    Live is engels veel minder dan duits, op cd gaat het nog, maar live lukt het niet echt. Volges mij is het te moeilijk voor bill om juist te zingen, engels te zingen, juiste uitspraak te hebben, EN ook nog eens te dansen, dat gaat gewoon niet tegelijk...

    Hij doet ook vaak van die rare dingen als hij engels zingt, dan kijkt hij opeens heel scheel enzo...:8

    AAh geef my maar ht duitse
    Weetje 1000 Oceans hebbe ze zoo verneukt,verkracht geruineerd of noem maar op. Ik heb nog maar 1 keer beluisterd en na 14 seconden pak ik een ander liedje. Want 1000 Meere is zooooveel beter dan 1000 Oceans

    vind ik ook,ze mochten da nooit vertaalt hebben

    van Reden moeten ze echt afblijven! lekker zo laten ^^ duits is sowieso beter dan engels :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Duits vind ik veel en veel mooier dan Engels.


    Think before you act.

    Ge meot er eens op Letten, als hij SCream zingt zegt hij net glik SCWEAM! xD M'n vriendin zei dat eens, xD , jkah, zei let altijd op van die domme dingetjes bij hun ,é xD
    Maar als je echt goe lusitert hoor je hem echt scweam zeggen x']


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Als Bill int Duits zingt is et betr dan int engels
    Alle vindt ik e .



    xxxxx

    In het duits is Bill's stem ook veel mooier of ligt dat aan mij??

    Bill kan gewoon geen engels. amen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    conclusie; duits is tréstréstréstrés veel beter :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ge meot er eens op Letten, als hij SCream zingt zegt hij net glik SCWEAM! xD M'n vriendin zei dat eens, xD , jkah, zei let altijd op van die domme dingetjes bij hun ,é xD
    Maar als je echt goe lusitert hoor je hem echt scweam zeggen x']
    Ja echt he! echt zo; skwiem! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hmm. Nog nooit opgelet. ^^


    It even took me by surprise

    jhaa, bill heeft toch zelf in een intervieuw toch ook gezegd dat hij liever in het duits zingt?
    & sommige liedjes zijn wél goed in het engels en dan heb ik het over ready set go :D
    maar de rest zijn eigenlijk allemaal beter in het duits :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    jhaa, bill heeft toch zelf in een intervieuw toch ook gezegd dat hij liever in het duits zingt?
    & sommige liedjes zijn wél goed in het engels en dan heb ik het over ready set go :D
    maar de rest zijn eigenlijk allemaal beter in het duits :D

    jaaH ready set go is wel mooi int engels =']


    when words fail, music speaks.