• nou ik was gisteren een half jaar samen met men vriend.. het was niet echt een feestdag laats ons maar zeggen. ik heb te horen gekregen dat mijn vriend mss kanker heeft en dat men broer mss volgende week naar het ziekenhuis moet.

    dan vraag je je echt af waarom al die pech in mijn leven voorkomt.

    Edit: Het gaat al beter met men broertje zonder naar het ziekenhuis te gaan , een operatie kunnen we voorlopig nog vermijden. Dat is toch al goed nieuws..

    Maandag krijgen we de uitslag te horen van het bloedonderzoek om te zien of mijn vriend nu lymfeklier kanker heeft of niet.. het wordt nog even bang afwachten (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 16:27 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    wow, ja.


    Alis volat propriis

    Jeetje, meid, dat is echt enorm klote voor je! Ik hoop dat het niet zo blijkt te zijn. Heel veel sterkte in ieder geval <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Jeetje, meid, dat is echt enorm klote voor je! Ik hoop dat het niet zo blijkt te zijn. Heel veel sterkte in ieder geval <3
    ik hoop het ook ;( ze hebben allebei al zoveel meegemaakt , ik wens het ze geen van beiden toe ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Voiceless schreef:
    Jeetje, meid, dat is echt enorm klote voor je! Ik hoop dat het niet zo blijkt te zijn. Heel veel sterkte in ieder geval <3

    Heel vee sterkte indd(L)


    'Hard Times, Nice Live'

    Voiceless schreef:
    Jeetje, meid, dat is echt enorm klote voor je! Ik hoop dat het niet zo blijkt te zijn. Heel veel sterkte in ieder geval <3

    dankje <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    sterkte meisje -hugt-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voiceless schreef:
    Jeetje, meid, dat is echt enorm klote voor je! Ik hoop dat het niet zo blijkt te zijn. Heel veel sterkte in ieder geval <3

    crunch schreef:
    sterkte meisje -hugt-

    o.o heftig.
    Jemig, sterkte meis! <3


    Sometimes it's best not to care.

    Sterkte!

    Aaaw meiske toch!!
    sterkte(H)


    Have funn!!

    crunch schreef:
    sterkte meisje -hugt-


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Embrace schreef:
    o.o heftig.
    Jemig, sterkte meis! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Heel veel sterkte!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.