• {IK HEB NU ALLE ROLLEN DUS HEB IK NIET MEER NODIG!}

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 11:19 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    rol: hoofdpersoon, anders zweinstein vrienden
    naam: Julia Atkins
    leeftijd: 15
    3 goede eigenschappen: aardig, beleefd en snel tevreden
    3 slechte eigenschappen: kan erg snel boos worden, is soms verdrietig, ongeduldig
    hobby's: toveren, met vrienden zijn, tekenen.
    foto: Heb ik eigenlijk nog niet. Mischien weet je zelf wat?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    rol:ander zweinstein meisje
    naam:Linde Jones
    leeftijd:vijftien
    3 goede eigenschappen:slim-behulpzaam-vriendelijk
    3 slechte eigenschappen:bijdehand-koppig-brutaal
    hobby's:toveren-gitaarspelen-zwerkbal
    afdeling:Griffoendor
    foto:L.J.
    extra:Linde is jager/drijver in het zwerkbal team, en is daar ook heel erg goed in.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 16:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: Hoofdpersoon (:
    naam: Lesley Hill
    leeftijd: (gelieven boven 14) 16 ?
    3 goede eigenschappen: Is erg lief tegen haar vrienden en zal voor ze door het vuur gaan,Is bijna altijd vrolijk en vriendelijk zoniet dan is er iets goed mis!Neemt iedereen hoe die is en geef mensen vaak een 2de kans.
    3 slechte eigenschappen: Voelt zich snel buiten gesloten en wordt dan kattig tegen vele mensen,Is snel op iets uitgekeken en luisterd dan niet meer en wordt ze vervelend,Is erg slordig en onhandig daardoor komt ze vaak in de problemen doordat ze weer iets kwijt is of iets kapot heeft gemaakt.
    hobby's: Muziek luisteren,Pretparken bezoeken,Lezen,Dagdromen,Uit slapen en luieren,Zwemmen,op vakantie gaan,Met vriendinnen iets leuks doen/Logeer partijtjes ect.
    foto: Lesley 1
    Lesley 2
    Voor een andere foto moet je vragen (:
    extra: Lesley is geen puurbloed,geen halfbloed maar een zo gezegt 'modderbloedje'.

    Mss kun je er wat mee,mss niet x'D


    Ik hoop dat ik de rol krijg
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    rol: Zweinstein vriendin
    naam: Roxy Elizabeth Bryant
    leeftijd: -even oud als hoofdpersoon -
    3 goede eigenschappen:
    x; Humoristisch
    x; Dapper
    x; Trouw
    3 slechte eigenschappen:
    x; Nieuwschierig
    x; Snel op haar tenen getrapt
    x; Dwaalt graag 's nachts door de gangen van het kasteel
    hobby's: Toveren, zingen, Zwerkbal, Kledij ontwerpen en lezen
    afdeling: Gryffindor
    foto: Roxy!
    extra: Sinds haar tweede jaar hopeloos verliefd op Fred Weasley, heeft Dreuzelouders. Jager in het Gryffindor-Zwerkbalteam. Is een Faunaat; een klein wolfje

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 16:32 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    hier heb ik alvast een intro ;)
    ik weet nog niet wie het word ofzo!
    maar ik heb al wel een idee maar.. ik wacht ff op meer reactie's volgende week vrijdag krijgen jullie het denk ik te horen o_0
    owja op de plek waar naam enzo hoort te staan staan nu puntjes xD
    en zo kan je een beetje zien wat er met haar gebeurd.
    _____________________________________________

    “hallo mijn naam is ….. ik ben ….. jaar oud en wees. dus ja ik heb geen ouders meer ze zijn omgekomen bij een vliegtuig ongeluk, enige overlevende? Een drie jarig meisje en dat meisje ben ik.

    Het was 1997 ik ging samen met papa en mama voor het eerste met het vliegtuig op vakantie, ik was zo zenuwachtig en had er erg veel zin in. Toen we ongeveer een uur hadden gevlogen hoorde we de motor niet meer een vrouwe stem riep dat we rustig moesten blijven en dat was voor mij al genoeg om te begrijpen dat er iets mis was.
    Mama deed snel mijn gordel om, haar handen trilde en ze pakte mijn hand waarna ze beschermend over mij heen ging hangen en na dat moment weet ik niks meer.

    Nu woon ik in het weeshuis van London. Mijn beste vriend is ….. en kwam tegelijk met mij in het weeshuis, tja het lot zeg ik maar zo.
    het weeshuis is erg streng zo is er Bevoorbeeld een avond klok en mogen jongens en meisjes niet dicht bij elkaar zijn.
    Maar ergens kan het er erg gezellig zijn, als mevrouw van otteren weg is dan tenminste!

    Nou nu weten jullie genoeg over mij toch? Laat ik maar snel verder gaan in het heden want ik word echt depri van mijn verleden.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 17:21 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    rol: Dreuzel
    naam: Floor de Beus
    leeftijd: (gelieven boven 14)15 jaar
    3 goede eigenschappen: - ze is aardig -ze geloofd in wicca -ze kan goed voor zichzelf op komen
    3 slechte eigenschappen: -ze is een grote bemoeial -ze denkt dat ze alles weet -ze kleed zich nogal sjofel
    hobby's: wicca boeken lezen, tekenen, dansen en kletsen.
    afdeling: (voor zweinstein vrienden + hoofdpersoon) geen, ze zit op een dreuzel school.
    foto: lekker dreuzelachtig
    extra: Ze is erg nieuwsgierig en brengt de kranten rond.
    Op een momend komt ze bij het grote landhuis van de familie Malfidus aan. Ze is natuurlijk erg nieuwsgierig wie daar woont en bespioneerd het huis, als ze erachter komt dat wie er wonen wilt ze niets liever dan naar binnen.
    De vader van Draco denkt dat Floor gezien heeft dat ze tovenaars zijn en neemt haar gevangen. Daar ziet ze Draco en ze wordt opslag verliefd op hem. Maar hij moet natuurlijk niets van haar hebben, ze is immers dreuzel!
    Het liefst wilt hij haar vermoorden, maar sinds voldermort dood is mochten tovenaars de avakedevra vloek nooit meer uitspreken, deden ze dat wel? dan worden ze meteen vervolgd.

    tja dat was het zo'n beetje:)


    How about a shave...

    oké de dreuzel beste vriend is sweenytod en hoofdpersoon JimatHatiku

    nu moet ik alleen nog 2 beste zweinstein vrienden
    draco malfoy kan geen vriend worden omdat ze daar mee krijg


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Heey!
    het begin stukje is al superr!~~ ;)(H)

    rol: hoofdpersoon, anders (ik denk niet dat ik hem krijg namelijk Xd) zweinstein vriend of beste vriendin. xD

    naam: Aurélie Avet

    leeftijd: (gelieven boven 14)15, bijna jarig dus bijna 16!! anders zelfde leeftijd als de hoofdpersoon, en ook 2 maanden jonger als die

    3 goede eigenschappen:
    ~ droge humor
    ~ is meestal best hyper/vrolijk (ben ik meestal ook xD, en trekt dan niks aan van anderen als die haar raar aankijken
    ~ heel erg slim

    3 slechte eigenschappen:
    ~ soms floept ze er gewoon uit wat ze denkt, zonder er bij na te denken natuurlijk
    ~ staart mens soms heel lang aan, waardoor ze zich ongemakkelijk gaan voelen
    ~ heeft een ochtendhumeur xD

    hobby's: zingen, dansen, toneelspelen, lezen, gitaar of piano spelen, toveren, naar feesten gaan, met vriendinnen iets doen (maakt niet uit wat).

    afdeling: Ravenklauw of Griffoendor (mag jij beslissen ;)) (voor zweinstein vrienden + hoofdpersoon)

    foto: Aurélie 1http://geektyrant.com/storage/post-images/Analeigh%20Tipton_0129.jpg
    Aurélie 2http://www.buddytv.com/articles/image/ANTM-CYCLE11/Analeigh-11-12.jpg

    extra: ze heeft een crush op Carlo Kannewasser (ik weet niet of hij in dit verhal nog leeft of niet?), want anders niet echt iemand of jij mag het verzinnnen.
    ze is trouwens volbloed, haar ouders mochten hun magie niet gebruiken in het vliegtuig dus konden ze zich zelf ook niet redden.
    Is jager of zoeker in het zwerkbalteam.

    Ik hoop echt dat ik die rol krijg, maar een andere is ook goed! xD
    ByeBye'x. (H) (flower)


    Be yourself, there are others enough!

    Volgens mij was ie een beetje lang!! :$


    Be yourself, there are others enough!

    En ik zie net dat de hoofdrol al naar iemand anders is gegaan!
    Dan ga ik voor een vriend op zweinstein!! ;)xD


    Be yourself, there are others enough!

    1 zweintein vriend twiloveheart


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    OOh ik zie ook dat de afdeling zwadderich moet zijn!! xD
    Die rol wordt dus helemaal niet meer voor mij, want ik zit in Ravenklauw (heb ik net besloten! (A)xD, past ook meer bijmezelf)! :(
    Maar ik geloof er toch nog in! :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 18:23 ]


    Be yourself, there are others enough!

    Oepssie, dat bericht kwam nadat jij had gezegd dat ik er toch in voorkwam! :$


    Be yourself, there are others enough!

    Maar ik ben er SUPPEERR BLIJ mee! (yeah)xD


    Be yourself, there are others enough!

    Ik heb eigenlijk nog een vraag >>> zijn deze rollen voor 1 van je stories of iets anders??


    Be yourself, there are others enough!