• Ik was bored, en dus bedacht ik leuke verhaal ideeën, en ik denk dat ik er 1 ga gebruiken. Maar ik weet dus niet welke en ik ga jullie nu vragen welke jullie het leukste vinden?

    Niet dat ik er genoeg tijd voor heb, ik ga beide verhalen beginnen, en zal wel zien welke het makkelijkste schrijft. En ik denk dat ik wel genoeg tijd heb ik de vakantie, gelukkig maar. Ik ga de namen bij het eerste idee veranderen.

    Idee 1: x x x x x x x
    Idee 2: x x x x x x x x



    1:The Dairy
    Heather Bolaire kan alles tekenen. Ze heeft het helemaal zelf aangeleerd, als ze maar een foto in haar hoofd heeft kan ze het teken. Op een dag besluit ze een huis te kopen buiten de drukke stad. Als ze verhuisd is, vind Heather op mysterieuze wijze een dagboek, en het blijkt van de vorige bewoner te zijn, Justin Richardson, hij overleed een aantal jaren geleden. Heather begint het dagboek te lezen, en de dagen gaan voorbij en dan hoort ze geluiden op de zolder. Ze rent naar boven en gaat kijken wat daar aan de hand is. Ze ziet Justin. Ze raakt verbonden met heen, langzaam valt zij voor hem, maar ze weet dat ze onmogelijk bij elkaar kunnen zijn. Hij is dood, zij is levend. Ze vertelt hem haar gevoelens, en dan verdwijnt haar mysterieus, en laat Heather gebroken achter. Ze wacht op hem, maanden verdwijnen en ze heeft nog steeds niks van hem gehoord. Komt hij terug?



    2: Dear Feline
    Feline Greene kan alles tekenen. Ze heeft het helemaal zelf aangeleerd, als ze maar een foto in haar hoofd heeft kan ze het teken. Op een dag besluit ze een huis te kopen buiten de drukke stad. Als ze verhuisd is, vind Feline op mysterieuze wijze een dagboek, en het blijkt van de vorige bewoner te zijn, Ryan Atkins, een paar jaar geleden is hij verhuisd, en waarschijnlijk is hij het dagboek vergeten. Feline begint het dagboek te lezen, en ze voelt zich verbonden met Ryan. Ze gelooft alles wat hij schrijft. Alsof hij al wist wie er zal komen, blijft hij schrijven: Dear Feline. Feline laat haar vriendinnen alleen, en blijft alleen maar lezen in het dagboek, dat blijkbaar nooit eindigt. Wanneer het eindelijk uit is, na een paar maanden, wil ze alleen maar meer. Ze wil weten hoe zijn leven verder gaan. Daarna zit ze eigenlijk maar dagen zonder iets, ze komt niet buiten, ze komt niet verder dan haar kamer. Na een week niks te hebben gedaan, denkend over zijn leven staat Feline eindelijk weer op. Ze gaat informatie over hem zoeken, en ze komt achter allemaal dingen die ze liever niet wou weten. Zou Feline ooit te weten komen wie hij echt is? Zou Feline hem ooit ontmoeten?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 14:23 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    2!(yeah)


    When words fail music speaks

    Iemand anders die wat wil melden? anders doe ik 2


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sorry, maar ik snap het even niet? Wat is nu eigenlijk het verband tussen dat Feline alles kan tekenen en de rest van de uitleg van het verhaal? Want dat is een beetje vreemd en overbodig naar mijn mening om dat over dat tekenen erbij te zetten, als niet duidelijk is dat het iets te maken heeft met de rest van het verhaal.

    Maar ik ga voor het tweede idee (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    2(lol)


    Keep on smiling

    Duitslandx schreef:
    Sorry, maar ik snap het even niet? Wat is nu eigenlijk het verband tussen dat Feline alles kan tekenen en de rest van de uitleg van het verhaal? Want dat is een beetje vreemd en overbodig naar mijn mening om dat over dat tekenen erbij te zetten, als niet duidelijk is dat het iets te maken heeft met de rest van het verhaal.

    Maar ik ga voor het tweede idee (:


    Eigenlijk komt dat verder in het verhaal voor, want dat doet ze voor de kost.
    In het dagboek dat ze vond zat een foto van Ryan. Op een dag gaat ze op de markt staan en krijgt ze de kans, zonder het te weten, om Ryan te tekenen. Ze heeft het eerst niet door, maar dan wel. En zo ontmoeten ze elkaar.[end spoiler]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Of... Je doet ze beide x') Zo kun je af en toe wisselen. Maar heb je toch ongeveer dezelfde verhaallijnen en kunnen mensen kiezen :P.

    mmm, kan ook, maar ik denk dat ik dan andere namen ga gebruiken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    1


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    1 klinkt nice ^^


    If you believe in yourself anything is possible

    het staat erbij enzo


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.