• Heee, nu het weer beter word en het zonnetje begint te schijnen heb ik zin gekregen om te gaan skeeleren. Het probleem is dat ik geen skeelers heb en echt geen smak geld ervoor wil betalen.....dus vroeg ik mij af of jullie weten waar je het goedkoopste je skeelers kan halen?:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Skates* Bij de aldi hebben ze vanaf vandaag skates in de aanbieding, ik weet niet of dat landelijk is. Maar dat zijn werkelijk goede skates, ik en mijn vader kopen ze vaak om de wielen en lagers vanaf te slopen. Als je die los moet kopen ben je twee keer zoveel kwijt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Skates* Bij de aldi hebben ze vanaf vandaag skates in de aanbieding, ik weet niet of dat landelijk is. Maar dat zijn werkelijk goede skates, ik en mijn vader kopen ze vaak om de wielen en lagers vanaf te slopen. Als je die los moet kopen ben je twee keer zoveel kwijt.


    Hoeveel kosten die? En zijn die in maat 42?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou het niet weten, maar als ik jou was zou ik er niet te weinig voor betalen. Dan krijg je namelijk van die dingen waarin heel je voeten worden afgekneld.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoeveel kosten die? En zijn die in maat 42?:3


    35 Euro, maar ik kan ze op de site niet vinden. En ik denk wel dat ze tot maat 42 zullen gaan, ik zal nog even verder zoeken,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    35 Euro, maar ik kan ze op de site niet vinden. En ik denk wel dat ze tot maat 42 zullen gaan, ik zal nog even verder zoeken,


    Ik ook niet, daarom vroeg ik het ook.x) and thank you.:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij de Bart Smit waren ze laatst wel in de aanbieding, maar ik weet niet precies hoe dat nu zit. Die gingen in ieder geval wel tot maat 42, maar dat waren van die verstelbare krengen die eigenlijk nooit goed zitten. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb ze toevallig ook bij de Aldi gehaald afgelopen week. De dames maten gaan tot 41 dacht ik. Dus ik heb maar een heren model gekocht. Precies hetzelfde, alleen een andere kleur :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Almeria schreef:
    Ik heb ze toevallig ook bij de Aldi gehaald afgelopen week. De dames maten gaan tot 41 dacht ik. Dus ik heb maar een heren model gekocht. Precies hetzelfde, alleen een andere kleur :Y)


    Ah okey, en zijn ze fijn?:3


    You were born original, don't die as a copy.