• Ik date een jongen nu a 4,5 maand ongeveer en de 14e is het dus Valentijnsdag, zouden jullie iets doen en wat dan? Want ik weet niet of ik iets moet kopen ofzo, straks denkt hij 'wtf'...


    -

    Jaman, zo'n grote huge kaart :'D Das echt leuk.


    Your make-up is terrible

    Ik zou er wel iets aan doen, al is het maar een leuke kaart schrijven of een klein cadeautje kopen ofzo (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    of gewoon een roos fzo. is superschattig ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    ik twijfel heel erg, maar ik wil bijvoorbeeld niet niks hebben als hij wel wat heeft ofzo en ik zie hem die dag niet... moeilijk dit!


    -

    Samen een dagje weg gaan :)
    deden wij altijd ^^

    Captivity schreef:
    Samen een dagje weg gaan :)
    deden wij altijd ^^

    hmm ja, dat zou ik wel eens voor kunnen stellen...
    maar wat dan weer XD


    -

    *Een hele leuke kaart kopen en er iets leuks op schrijven, zoals een gedichtje.
    *Een dagje iets leuks gaan doen, zoals naar de dierentuin, pretpark, naar de film, zwemmen, uit eten, zelf koken whatever.
    *Bos rozen naar zijn huis sturen
    *Chocolade taart voor hem bakken


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    *Een hele leuke kaart kopen en er iets leuks op schrijven, zoals een gedichtje.
    *Een dagje iets leuks gaan doen, zoals naar de dierentuin, pretpark, naar de film, zwemmen, uit eten, zelf koken whatever.
    *Bos rozen naar zijn huis sturen
    *Chocolade taart voor hem bakken

    die laatste lijkt me leuk haha, alleen denk ik dat ik dan eerder onder de chocolade zit dan dat het op de taart zit! XD


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    die laatste lijkt me leuk haha, alleen denk ik dat ik dan eerder onder de chocolade zit dan dat het op de taart zit! XD

    Alsof die dat erg zou vinden.. oke kidding, lol. Maak hem een taart, dat is toch een goed idee? Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, mijn vriend vond het leuk, haha.

    MICKEY schreef:
    (...)
    Alsof die dat erg zou vinden.. oke kidding, lol. Maak hem een taart, dat is toch een goed idee? Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, mijn vriend vond het leuk, haha.

    probleem is dat het mijn vriend (nog) niet is en ik een hopeloze kok ben XD


    -

    Gewoon een leuk kaartje sturen met iets liefs erop.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Gewoon een leuk kaartje sturen met iets liefs erop.

    ik denk dat dat het word XD


    -

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    ik denk dat dat het word XD

    Haha, wat ben ik slim! :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    MAKEYOUMINE schreef:
    (...)
    probleem is dat het mijn vriend (nog) niet is en ik een hopeloze kok ben XD

    Mmm.. naja. Het is de gedachte die telt :') Ookal is het zo een ingezakt zandtaartje :')

    ik ben single:$


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped