• Hoi.
    Voor je dit begint te lezen, sorry als het wat raar geschreven is, maar mijn ogen zien troebel van de tranen.

    Mijn beste vriendin, nee, ze is niet mijn beste vriendin. dat is ze nooit geweest. Nou, Stephanie* is altijd heel belangrijk voor me geweest, ze luisterde naar me, lette op me, hield rekening met me toen niemand dat deed. Ik kon altijd terecht bij haar als er iets was, en ze zij altijd de waarheid, niet wat het beste was dat ik hoorde. Zij was degene die ik écht vertrouwde, die ervoor gezorgd heeft dat ik meer open sta voor anderen en dat ik niet alles opkrop. Ik vertel haar alles, en zij mij ook. But, nu het probleem

    ze gaat weg, definitief.
    Haar ouders willen terug naar haar geboorteland, Servië.
    Ze vertrekken deze zomer, en het heeft me met een klap terug op aarde gezet.
    Ik weet niet wat ik nu moet doen, ik vertrouw niemand anders zoals ik haar vertrouw..


    * naam aangepast

    via internet en telefoon contact houden is moeilijk, ze kan praktisch bijna nooit op internet komen, en telefoon kost een fortuin.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 21:59 ]

    AllyaRose schreef:
    Dat moet echt hard aankomen. Ik kan zeggen dat ik het me kan voorstellen, maar dat kan ik natuurlijk niet.
    Gelukkig bestaan er dingen zoals internet en kun je contact houden, maar het is inderdaad moeilijk. Probeer gewoon nieuwe mensen te ontmoeten!
    Het kan zomaar zijn dat er iemand bij zitten die in de buurt van haar komt.

    Veel sterkte in ieder geval! Ik hoop dat het goed komt.

    En nog wat: haal het beste uit de laatste maanden! Doe leuke dingen, heb plezier! Anders krijg je spijt.


    En stuur elkaar regeld kaarten/brieven!
    Dan duurt het misschien wel even voor het aankomt, maar als je daarin verteld wat er allemaal gebeurd is, dan ben je toch nog een beetje samen :3 en dan weetje wat de ander heeft meegemaakt :3

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 13:45 ]


    I Love You