• De Duitse Lena heeft met Satelite het Eurosong festival 2010 gewonnen.
    Op de zesde plaatst strandde onze Belgische Tom Dice.

    Dus de winnende top 10 was:
    (Eerst zet ik de punten die ze kregen en dan het land)

    1. 246 - Duitsland
    2. 170 - Turkije
    3. 162 - Roemenië
    4. 149 - Denemarken
    5. 145 - Azerbeidzjan
    6. 143 - België
    7. 141 - Armenia
    8. 140 - Greece
    9. 136 - Georgia
    10. 108 - Ukraine

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 10:41 ]


    Let the Night embrace you

    Btw kon ik er niet bij toen Nederland België maar 6 puntjes gaf...

    Ik en Rosario zaten te springen van blijheid, wanneer Turkije enof België 12 punten kreeg. Waneer ze onder de 7 punten gaven, of helemaal niks. Werden we boos xd. Haha gisteren was heel erg gezellig met zijn tweetjes D:. Duitsland vond ik niet echt mooi, eerlijk gezegd. Ik heb zelf voor Turkije gestemd, want die liedje vond ik echt verslavend. Nederland heeft 8 punten gegeven voor Turkije. Maar ja verder heb ik niks te zeggen =)

    Bohemian schreef:
    ik vond het gewoon niet eerlijk dat al die oostblok landen punten aan elkaar gaven. Gewoon dikke vriendjes politiek.

    -snuift boos-


    it's ok to be gay!

    Kheb het liedje gehoord. Vind het een beetje lily allen. Niet bepaald orgineel.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Spijtig dat Tom niet was gewonnen of 2de.
    Ik vond die Lena niet zo goed.
    Tom heeft het heel goed gedaan. (:(A)


    Stay calm and be a directioner.

    Ik vond toch dat Belgie moest winne!


    When words fail music speaks

    Bohemian schreef:
    ik vond het gewoon niet eerlijk dat al die oostblok landen punten aan elkaar gaven. Gewoon dikke vriendjes politiek.

    -snuift boos-

    MakeBelieve schreef:
    Oooh ben zo blij met deze uitslag! Lena was gewoon goed, en MaNga ook, en Tom Dice heeft het zo goed gedaan! <3


    Hope goes lost but never dies.

    Duitsland vond ik eigelijk niet zo goed. ik bedoel, het meisje kon wel zingen, maar het zag er zo'n eendagsvlieg uit!
    Ik vond Ukraine veel beter (met Sweet People). dat liedje had een boodschap, en was prachtig gezongen.

    (Ik had trouwens ook heel veel respect voor die dame van IJsland. jammer dat men ze niet meer punten haalden. Eurosong blijft toch een vleeskeuring)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Die kan echt ni zinge :S
    Precies een geit :S


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vond Romenië & Azerbaijan het beste, samen met België dan!
    Op het einde kregen we gewoon geen punten meer.. Griekenland trokt ook wel op niks en daar gaf België dan 12 punten aan. O.o
    Wel leuk dat Duitsland 12 punten aan ons gaf, haha. ;D Maar Duitsland zelf trok ook op niks, haar engels trok op de kl*ten :X
    & van Nederland dacht ik wl dawe meer gingen krijgen. Ö
    Voor de rest vond ik er niks aan^^

    Het was toch niet eerlijk dat Spanje 2x mocht? Ik had niet eens door dat die verstoord werd, ik dacht dat het bij de act hoorde, lol.

    Tom heeft het super gedaan! <3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 13:12 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Bohemian schreef:
    ik vond het gewoon niet eerlijk dat al die oostblok landen punten aan elkaar gaven. Gewoon dikke vriendjes politiek.

    -snuift boos-

    volledig mee eens

    Wat een naai streek. België is veel beter dan Duitsland en Turkije bij elkaar


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik heb nog nooit iemand zo slecht horen zingen als die Lena. Ze lijkt wel een autist. ;s
    En die is veel te boheems, en lelijk, en dom. :^)
    Tom had moeten winnen, Of Armenie, of dat meisje uit Oekraine.
    Duitsland had serieus op de laatste plaats moeten staan.
    Bah.


    Where there is a sea there are pirates...

    KissxTell schreef:
    Ik vond Romenië & Azerbaijan het beste, samen met België dan!
    Op het einde kregen we gewoon geen punten meer.. Griekenland trokt ook wel op niks en daar gaf België dan 12 punten aan. O.o
    Wel leuk dat Duitsland 12 punten aan ons gaf, haha. ;D Maar Duitsland zelf trok ook op niks, haar engels trok op de kl*ten :X
    & van Nederland dacht ik wl dawe meer gingen krijgen. Ö
    Voor de rest vond ik er niks aan^^

    Het was toch niet eerlijk dat Spanje 2x mocht? Ik had niet eens door dat die verstoord werd, ik dacht dat het bij de act hoorde, lol.

    Tom heeft het super gedaan! <3


    Ik snap wel waarom hij een herkansing wou. Als je optreed voor heel de wereld, en je act word gestoord door een gek die het podium oprent en meedanst, dan raak je afgeleid en kun je je niet meer goed concetreren;)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 13:34 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.