• De Duitse Lena heeft met Satelite het Eurosong festival 2010 gewonnen.
    Op de zesde plaatst strandde onze Belgische Tom Dice.

    Dus de winnende top 10 was:
    (Eerst zet ik de punten die ze kregen en dan het land)

    1. 246 - Duitsland
    2. 170 - Turkije
    3. 162 - Roemenië
    4. 149 - Denemarken
    5. 145 - Azerbeidzjan
    6. 143 - België
    7. 141 - Armenia
    8. 140 - Greece
    9. 136 - Georgia
    10. 108 - Ukraine

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 10:41 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ben zoo trots op Tom!! Hij had het verdiend om hoger te staan..
    Ik was echt shocked toen ik zag dat we van Groot-Brittanië gwn géén punten hadden gekregen :o!!
    Duitsland was geen slecht liedje, maar het was niet echt goed gezongen... Ik snap niet waarom ze met zoveel punten gewonnen heeft:8


    And the wheels just keep on spinnin'

    Nederland heeft Tom maar 6/7 punten gegeven... :s
    Volgens mij moeten we eerst een paar jaar met Nederland oorlog hebben voor ze ons eens eindelijk de volle punten geven. ;|.
    Ik vond echt niets aan Duistland. Het klonk gewoon niet live. Moldavië vond ik eigenlijk het beste. Dan onzen Tom ^^


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik kon ook niet begrijpen, dat Nederland België maar 6 punten gaf, maar kom op mensen! Dat hoeft niet steeds herhaald te worden, alsof het een schande is! Tenminste doen we niet aan vriendjespolitiek, zoals driekwart van de andere landen. Zo zou ik niet willen winnen, door punten te krijgen van buurlanden, gewoon omdat er sprake is van vriendjespolitiek.

    Maarja, ik vond het nummer niet heel slecht ofzo, maar ik vond gewoon dat die Lena het niet goed zong ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tom Dice verdiende echt beter. Hij stond heel de tijd tweede (waar hij hoorde) en toen strandde hij zesde. En ik vond Duitsland niet eens goed D:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 10:45 ]


    Only losers can act the way you do

    BrokenDreams schreef:
    Moldavië vond ik eigenlijk het beste. Dan onzen Tom ^^


    Me too!
    Ik vond België het best, dan volgde Turkije en dan Moldavië.
    Ik heb zelfs gestemd voor Turkije en Moldavië en toen ik zag dat België geen punten aan beide landen gaf was ik echt pissed. :l


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    (...)

    Me too!
    Ik vond België het best, dan volgde Turkije en dan Moldavië.
    Ik heb zelfs gestemd voor Turkije en Moldavië en toen ik zag dat België geen punten aan beide landen gaf was ik echt pissed. :l

    Uhu, ik ook.
    En Moldavië pas in de rechtse kolom.
    Ik dacht van wtf? ;s


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Prodigy schreef:
    Turkije vond ik leuk, maar Lena vond ik eigenlijk heel erg fake. =/ Geen idee waarom, haar persoonlijkheid stond me écht niet aan en dat liedje was nog eens voor haar geschreven ook. :')

    Naja, maakt mij niet uit dat ze gewonnen is, maar ik wil Tom op plaats twee. ._.

    Buhhhh.

    En jullie nederlanders met zes puntjes, nog een keer buh hoor! -apfoe-
    Ik vond Lena ook heel erg fake. Ze heeft Alexander al een kus gegeven, wilt ze erg nog één. Alsjeblieft zeg. D: En dan toen ze die troffe kreeg: "I don't think I'm strong enough to hold this whole the time." Ik vond echt dat ze heel erg overdreef en 'zielig' deed. :')

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 10:49 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vond Lena echt slecht zingen :x
    Maar Tom heeft het goed gedaan, ik ben trots op mijn landje!
    En, ik was voor Frankrijk, haha, dat was zo'n leuk liedje :'D


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb neit gekeken :3

    Trouwens: België was de beste bij de halve finales! Het artikel, de foto :9~

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 11:14 ]


    Only losers can act the way you do

    'kverloor 't ff helemaal toen Tom Dice eerste stond; ikhad nog zo gehoopt dat we in de top5 stonden ;o Turkijë was echt zo goed niet ;o en die Lena was een btje Lily Allen wanna be ;o maarja; tom hft super zn best gdn <3 !

    Edit; al goed dat er geen balkanland gewonnen heeft ! ;p

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 11:14 ]


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ik 6x (cat)
    Ik moest eigelijk hard lachen toen ik hoorde dat Belgie 12 punten gaf aan Grienkland:X

    Dat is best wel logische hier zitten veel Grieken naar het schijnt. En ik vond Duitsland wel iets hebben. Maar wel spijtig keilang 2des en 3des en dan ineens 6des,maargoed. Ik ben blij met het resultaat.

    Amante schreef:
    Ik vond Lena echt slecht zingen :x
    Maar Tom heeft het goed gedaan, ik ben trots op mijn landje!
    En, ik was voor Frankrijk, haha, dat was zo'n leuk liedje :'D

    Haha,van Frankrijk vond ik ook leuk. En dan kregen die maar in de 70punten ofzo.

    Weetje, je ziet soms echt van bepaalde landen hoe ze samen spannen. Zo zei iemand die punten weg gaf op ene ogenblik: en 12 punten naar onze beste vrienden.
    Mijn vader zei het ook nog: er zit veel te veel politiek bij.

    Gelukkig is Duitsland nog gewonnen en staat Belgie nog 6des.

    België <3 Joenge, 6des is kei goed! Als die buurlanden niet zo hard meer op elkaar hadden gestemd, was België misschien 2e blijven staan :3
    Ik vond Duitsland echt slecht, maar ja wie ben ik om te oordelen?
    En Turkije staat goed, jammer dat Cyprus niet hoger stond want die vond ik ook leuk.
    Maar Tommeke, ge hebt da goe gedaan jonge 8D