• Op Powerfest morgen in de Melkweg @ adam. Jaja, wie komt er ook?


    when words fail, music speaks.

    En moi: ik weet dat ik een letter ben vergeten in mijn titel (nerd).


    when words fail, music speaks.

    Ik kom niet, mag niet (cat)
    Maar veel plezier Bootje! :3


    Hope goes lost but never dies.

    Super cool! Ik ga niet, maar alvast veel plezier! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ah, ik ben jaloers D:
    haha, nee, ik ga niet, maar veel plezier! <3

    Dankje iedereen :')


    when words fail, music speaks.

    Ik ga niet: ik ga naar Vestrock :3
    Maar veel plezier(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben volgeplant met feestjes, sorry! ;D Veel plezier (:

    Ik wilde eerst voor The Audition en The Rocket Summer gaan, maar toen ging The Audition niet meer, en dertig euro voor alleen The Rocket Summer (de rest van de artiesten vind ik vreselijk) vind ik veel te duur :') maar ik ken wel veel mensen die gaan.
    Maar veel plezier 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Een vriendin van me gaat, maar ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nebula schreef:
    Ik wilde eerst voor The Audition en The Rocket Summer gaan, maar toen ging The Audition niet meer, en dertig euro voor alleen The Rocket Summer (de rest van de artiesten vind ik vreselijk) vind ik veel te duur :') maar ik ken wel veel mensen die gaan.
    Maar veel plezier 8D
    haha wij hebben 1 kaartje gratis van iemand op school die had een prijsvraag gewonnen en die 30 euro delen we samen :')


    when words fail, music speaks.

    hahah koel!
    Ik ga niet, Ik ga al naar Torenpop & Rupspop & heeeel misschien Breakfest =D


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik wilde heel lang gaan, en gisteren kon ik met iemand mee die een kaartje over had. Bleek dat ik helemaal niet kan ): Wel jammer, maar have fun daar <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ga niet :')

    Ik was wel van plan te gaan, maar dat ging helaas niet door. Veel plezier alvast! (:

    Ik had mee gekunt met een vriendin, maar ik heb morgen iets anders leuks te doen :Y)

    Je moet zeker Only Seven Left en MakeBelieve even checken :3


    -