• Een net begonnen storie :Y) Geen Bekende personen, en het liefst geen horror.
    Thankyouux

    Zwarte Hemel, maar die is best wel gestoord. (cat)


    Let the Night embrace you

    Chasing cars, heeft pas 3 delen, maar er zit wel veel drama in x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Chasing cars, heeft pas 3 delen, maar er zit wel veel drama in x]


    Jaa, vooral lezen, en ik hoop dat je t type bent dat zeurt om meer hoofdstukken *heeft nog een appeltje te schillen met Maserai*

    nee maar serieus, ze schrijft goed, is de moeite waard om te lezen

    Wings for Gina (10.000 days in the fire). :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er twee. Nou eigenlijk drie, maar aan eentje schrijf ik nooit meer. XD
    De ene gaat over een onmogelijke liefde, en slavernij. Ik ben er net mee begonnen en het bevat nog maar één hoofdstuk, maar ik ben weer bezig met nieuwe hoofdstukken.

    Mijn andere verhaal gaat over een meisje dat er alles aan doet om populair te worden op school. Maar dit maakt haar uiteindelijk alleen maar ongelukkig. Dit verhaal heeft tien hoofdstukken, ik weet niet of je het veel vind maar het verhaal zit nog steeds in de beginfase, dus het lijkt me nog makkelijk in te halen.

    Ik zou het leuk vinden als je iets ging lezen, en mocht je dat doen dan wil ik ook wel weten wat je er van vind. (: :$


    Stop existing and start living.

    Ik heb er een!
    The fallen angel
    Je kan het niet echt horror noemen, maar het gaat over een engel die gevallen is en leeft op de levenskracht van mensen.


    Your make-up is terrible

    All The Things She said, RUnning Throught My Head. Kijk maar ff tussen mijn stories :') ik denk dat je hem wl leuk vind ;"D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb een hekel aan de meeste verhalen over bekende personen, en heb er nu 3 en ééntje met losse verhaaltjes. Als je teveel tijd hebt moet je maar ff kijken :3
    Moon's cry, over weerwolven ^^
    Fly, gaat over een meisje wat vermoord is en daardoor een soort van bescherm-engel moest worden ^^
    The elven lover, over ontvoerd elfenmeisje :3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 10:25 ]


    Blup! 8D

    Haunted by the past

    Silver is een jaar geleden naar Tilburg verhuisd, om een nieuw leven te beginnen. Maar dan komt ze iemand tegen die ze niet had verwacht. Wat als deze jongen een vermoeden krijgt van Silvers geheim? Wat als ze wordt achtervolgd door haar verleden?


    Er staat pas 1 hoofdstuk online, hoofdstuk 2 volgt na het weekend.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Maserati zei op 30 mei 2010 - 22:48:

    Chasing cars, heeft pas 3 delen, maar er zit wel veel drama in x]


    Zeker doen!
    Heel erg geweldig!
    En anders een van mij but I don't know if you like..


    Fat chance.