• Hallo users!
    We merken de laatste tijd steeds vaker dat er een negatief sfeer heerst. Dit komt volgens ons onder andere doordat bepaalde users andere van jullie irriteren en daarop wordt dan ook weer negatief en niet aardig op gereageerd. Let er in het vervolg op want in de regels staat nog altijd;
    - Heb respect voor elkaar!
    En daarbij; je hoeft natuurlijk niet te reageren, hé. Meld het via de meldknop of via pb aan een moderator als er iets aan de hand is [:

    Verder denken we dat het ook irritatie oproept als in een topic zo als 'Waar woon jij in België?' reacties komen zoals 'Ik woon in Nederland.' Reageer ook dan gewoon niet, zo'n reactie is niet bepaald nuttig ^^

    En denk om je topictitels =) Als je titel duidelijk is dan hoeven users die jou onderwerp niet boeiend vinden je topic ook niet te lezen, dat scheelt een hoop.

    Groetjes van de mods! =)

    HAha zullen eraan denken. Tsja kwa sfeer in sommige topics heb je wel gelijk ja. Hele nutteloze discussie's xD agh en dan komt er weer een lieve mod erbij(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind de sarcastische sfeer juist heel grappig. Maar dat kan ook aan mij liggen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zal er aan denken hoewel ik toch akkoord ga met Uneventful. Die sarcastische sfeer ís grappig, voor mij dan.


    Ex astris, sciencia

    Die sfeer vind ik niet erg hoor en als mensen willen posten wat ze willen, laat ze lekker. Negeer ze :'D


    SLOAN.

    ik wordt er gek van, dat mensen die een bepaald onderwerp niet leuk vinden,
    zo'n stomme opmerking gaan plaatsen, en het uiteindelijk weer uitdraait tot een ruzie ofzo.
    soms is het wel grappig, geef ik toe.
    misschien helpt dit (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind het echt totaal niet negatief, maar kan aan mij liggen. Vergeleken met sites zoals Girlscene oid zijn wij nog ver boven dat niveau daar (krul)

    Oh en om er nog bij te voegen, meningsverschillen moeten toch kunnen? Niet iedereen kan met elkaar overweg. Ik zeg dit btw niet om al (mijn) het gedrag goed te praten hoor, maar toch (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 18:11 ]

    Okay, okay, ik zal me wat meer inhouden. :Y)
    Denk ik.
    En omdat ik verslaafd ben aan dit woordje: TEEHEE!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Er is geen mogelijkheid dat ik me in kan houden.

    Zit al 24/7 op 4Chan en da's nog niet genoeg trolling.
    (no_chears)

    Nee, eerlijk, we weten dat 25 procent van de verkakte sfeer komt door Hale en haar alter ego's.
    :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hooligan schreef:
    Ik vind het echt totaal niet negatief, maar kan aan mij liggen. Vergeleken met sites zoals Girlscene oid zijn wij nog ver boven dat niveau daar (krul)

    Oh en om er nog bij te voegen, meningsverschillen moeten toch kunnen? Niet iedereen kan met elkaar overweg. Ik zeg dit btw niet om al (mijn) het gedrag goed te praten hoor, maar toch (:


    Over dat girlscene heb je gelijk. Wij zijn ongeveer, samen met het The Vampire Diaries, forum heel aardig tegen elkaar. En voor tieners zijn we eigenlijk best rustig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    COMMUNISM schreef:
    Er is geen mogelijkheid dat ik me in kan houden.

    Zit al 24/7 op 4Chan en da's nog niet genoeg trolling.
    (no_chears)

    Nee, eerlijk, we weten dat 25 procent van de verkakte sfeer komt door Hale en haar alter ego's.
    :Y)

    I have to agree with that. Iedereen raakte er opgefokt door, en de mensen die er niet door opgefokt raakten, en zeiden dat we niet moesten reageren als het ons niet interesseerde, raakte uiteindelijk opgefokt door de mensen die al opgefokt waren en op de toen nog niet opgefokte mensen reageren. Savvy? (:

    COMMUNISM schreef:
    Er is geen mogelijkheid dat ik me in kan houden.

    Zit al 24/7 op 4Chan en da's nog niet genoeg trolling.
    (no_chears)

    Nee, eerlijk, we weten dat 25 procent van de verkakte sfeer komt door Hale en haar alter ego's.
    :Y)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En OH, als we toch bezig zijn, laat ik nog iets toevoegen. Als het er op neer komt, is iedereen harstikke meelevend en verschikkelijk aardig.
    En nu stop ik met ophemelen (krul)

    Bronte schreef:
    Ik zal er aan denken hoewel ik toch akkoord ga met Uneventful. Die sarcastische sfeer ís grappig, voor mij dan.


    26 - 02 - '16

    Bronte schreef:
    Ik zal er aan denken hoewel ik toch akkoord ga met Uneventful. Die sarcastische sfeer ís grappig, voor mij dan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh, yeah. Ik word namelijk heel chagrijnig van alle "I don't care" reacties en al die ruzies op de Hale topics :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...