• heeyheey..
    gelijk ter zake (A) ;;
    ik vin dat haters gwn te snel oordelen stel nou TH heah,, ze zien de 4 guy's en ze zijn gelijk kut en stom.. rot muziek en ga zo maar door.. maar hbbn ze ooit wel eens rustig naar hun muziek geluisterd? naar de teksten enzo? neej dus.. en zow ik het wel met meer bandjes..
    x'z my


    when words fail, music speaks.

    (...)

    Hij wordt waarschijnlijk gelijk verliefd op Bill :'D

    xX Elien



    whahah x'D


    Lalalalalalalala.

    Fans reageren ook te snel, vanaf dat er iemand zegt, Bah, th is slecht, vallen ze die meteen al aan (in woorden hé)

    en ik zeg nu nie da jullie da doen, maar je hebt zo vna die wannebe's


    Daarom is het ook goed dat niemand me profiel leest ;') Want daar heb ik over alle4 de jongens me mening gegeven. En ja, als iedereen dat heeft gelezen haat iedereen me .. ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Daarom is het ook goed dat niemand me profiel leest ;') Want daar heb ik over alle4 de jongens me mening gegeven. En ja, als iedereen dat heeft gelezen haat iedereen me .. ;')



    Ik heb het gelezen en het is cute x'D Trouwens over Bill ben ik het 't meest eens x3


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Daarom is het ook goed dat niemand me profiel leest ;') Want daar heb ik over alle4 de jongens me mening gegeven. En ja, als iedereen dat heeft gelezen haat iedereen me .. ;')

    waarom zou er je iemand moeten beginne haten omdat je Bill gay vind XD ik vind dat ook, maar weet bijna zeker dat hij het niet is, maar dat er gewoon een soort van misterie moet blijven rond zijn geaardheid
    en das mijn mening xD

    (...)


    Ik heb het gelezen en het is cute x'D Trouwens over Bill ben ik het 't meest eens x3


    Oooh. coowl ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    waarom zou er je iemand moeten beginne haten omdat je Bill gay vind XD ik vind dat ook, maar weet bijna zeker dat hij het niet is, maar dat er gewoon een soort van misterie moet blijven rond zijn geaardheid
    en das mijn mening xD


    Of hij is gay maar er zelf nog niet achter. Sommige mannen komen er pas achter op hun 30e fzeu dat ze gay zijn. Terwijl ze paar jaar getrouwd zijn met een vrouw en kinderen hebben ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Of hij is gay maar er zelf nog niet achter. Sommige mannen komen er pas achter op hun 30e fzeu dat ze gay zijn. Terwijl ze paar jaar getrouwd zijn met een vrouw en kinderen hebben ;3



    whaha inderdaad,maar toch het zou me niks verbazen als hij het toegeefd,maar eigenlijk denk ik dat als het zo is dat hij het geheim houdt.Want als ze nou nóg beroemder worden wordt het steeds moeilijker om toe te geven denk ik :')


    Lalalalalalalala.

    (...)


    whaha inderdaad,maar toch het zou me niks verbazen als hij het toegeefd,maar eigenlijk denk ik dat als het zo is dat hij het geheim houdt.Want als ze nou nóg beroemder worden wordt het steeds moeilijker om toe te geven denk ik :')


    Denk je werkelijk dat Bill het zou toegeven? NOT! Daar verliest hij alleen maar fans mee! ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ookal zou Bill gay zijn, ik ben en blijf heus wel fan ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oké stilheid >>.<<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    @Bo.
    Je hebt echt gelijk >.< ik ken van die kinderen die alleen Monsoon hebben gehoord die meteen zitten van. 'Alle muziek van TH is kut, Bill is gay, je bent stom als je dr naar luistert.' Ik bedoel, das best wel oppervlakkig. Kijk als je het nou haat als je best veel dingen hebt gehoord enz, dan snap ik wel. Maar sommige mensen oordelen echt te snel :S


    Mew <3

    (...)

    Denk je werkelijk dat Bill het zou toegeven? NOT! Daar verliest hij alleen maar fans mee! ;')



    dat schreef ik ook hoor :') maar ja ik blijf ook fan,hij blijft cute en de muziek blijft geweldig x3


    Lalalalalalalala.