• Terwijl de meeste mensen om mij heen zich bezig houden met de nieuwste smartphone of voor het eerst alleen op vakantie gaan, heb ik het idee dat ik compleet achterblijf. Ik vind knuffels leuk. Zodra ik zie dat ze in een winkel knuffels hebben, loop ik er meteen naar toe en ben ik in staat om vrijwel al mijn geld eraan uit te geven, tot groot ongenoegen van mijn ouders die vinden dat het ronduit kinderachtig van me is. Ik weet dat jullie daar als mede Quizletters weinig mee kunnen, maar ik wilde het toch even kwijt. Ik kan er gewoon niks aan doen, ik vind knuffels écht heel leuk en het gaat van WNF knuffels, tot Pokémonknuffels, tot beeldjes die van stof zijn gemaakt, echt alles. Ik vind het echt leuk, maar elke keer als m'n ouders er zo over zitten te drammen... Schaam ik me, terwijl ik het gewoon heel leuk vind.


    Chaos is a ladder.

    Iedereen heeft zo zijn eigen ding en iedereen verzamelt of houd van andere dingen. Ik heb bij de Lidl voor mijn eerste schooldag piratendrink gekocht, gewoon omdat ik dat leuk vind. En ik ben 20.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook het idee dat ik achterloop. Heel veel van mijn leeftijdsgenoten hebben al een diploma, een rijbewijs en dat soort shizzle en ik heb dat gewoon nog niet. Ik baal daar heel vaak van.


    26 - 02 - '16

    Niets om je voor te schamen, als mensen horen wat mijn vriendengroep en ik altijd doen... :'D
    Zo spelen we nog ouderwets bordspellen en al die shit. We speelden een keer met pokémonkaarten in de school, en toen gingen mensen ons uitlachen. Pff, like we give a shit. :'D

    Ah, joh, als jij dat leuk vindt, waarom niet? Ik snap dat je het vervelend vindt als je ouders daar zo over doen, maar iedereen heeft zo zijn/haar eigen verzamelhobby. Dat zou ik nou niet per se 'kinderachtig' noemen. Ik bedoel, mijn vriend is 20 en kijkt soms ook nog wel eens Pokémonafleveringen :') Mijn vader zou - als mijn moeder niet tegen verzamelen was - een heel huis vol minitreintjes hebben. Dus ach (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Oh, ik heb trouwens nog steeds een zwak voor Laura's Passie spellen op de ds c;


    26 - 02 - '16

    Je hebt het idee dat je kinderachtig bent, ook omdat je dit vaak te horen krijgt:
    'Gedraag je naar je leeftijd.' Op onze school op de speelplaats moet je niet beginnen rennen want dan krijg je die zin te horen. Hierdoor heb ik het idee dat ik kinderachtig ben.
    Dus eigenlijk ben je dat niet. (krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ooh en wat knuffels betref, er is een reden dat ik vrienden liever niet op mijn kamer heb.:)
    En ik ben een JONGEN van veertien.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind knuffels ook schattig. :Y)

    Ach, iedereen heeft zo wel iets waar die heel hard aan gehecht is en graag mee van wil hebben. Jij hebt dat met knuffels, een ander heeft dat met liefjes, een ander zoekt dan graag postzegels en nog een ander verzamelt kattenbeeldjes. Iedereen heeft zo wel iets. Sommige tonen het al harder dan anderen. Het is gewoon een manier om jezelf te uiten. ^^

    Mijn verslaving is nagellak. Mijn ouders zeggen er niets van, maar ik ken wel enkele jongens die dan zeggen: Waarom zoveel nagellak als je er toch maar 1 tegelijk draagt? Wel, omdat ik het mooie kleuren vind en meestal nail art met vele kleuren op heb in plaats van 1 kleur. Tjah, ik ben graag bezig met nagellak. Het is niet dat ik iedere week mijn budget opkoop. Momenteel koop ik redelijk weinig vind ik zelf.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan begrijpen dat je je er voor schaamt, maar dat is nergens voor nodig :3
    Zelf heb ik een boeken-verslaving. Vrienden hebben mij een keer uit een winkel moeten slepen omdat ik niet weg wilde bij de boeken. Ik werk me suf met 3 bijbaantjes om uitgaven-inkomsten een beetje goed te houden. Ik kan echt 100 euro per maand uitgeven aan boeken. En dan nog 10 boeken bij de bibliotheek lenen. It's pretty bad.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bij mij op de kamer staat een grote Pikachu knuffel en een Olli (dat olifantje van de reclame) en ik ben 21.
    Dus zo raar is het niet hoor (:

    Ach zo heeft iedereen toch zijn eigen ding? ;D
    Ik ben bijna achtien en ik heb vorige week mijn Avengers dekbedovertrek ingerolen voor een van The Hobbit. Leuk toch :')


    Caution first, always.

    Draculea schreef:
    Niets om je voor te schamen, als mensen horen wat mijn vriendengroep en ik altijd doen... :'D
    Zo spelen we nog ouderwets bordspellen en al die shit. We speelden een keer met pokémonkaarten in de school, en toen gingen mensen ons uitlachen. Pff, like we give a shit. :'D

    Maar met pokemon kaarten spelen is vet stoer! Hoe kunnen ze jullie nou uitlachen D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat heel veel mensen wel iets hebben waar ze dol op zijn. Mijn moeder zegt te vaak dat ik te oud ben voor Harry Potter -.- niets om je voor te schamen zou ik zeggen, niets van aantrekken =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik vind het niet kinderachtig hoor. Ik woon op mezelf en als ik knuffels zie, loop ik er ook meteen naartoe. En dat vind mijn vriend ook niet altijd even leuk.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ChetUbetcha schreef:
    Ik denk dat heel veel mensen wel iets hebben waar ze dol op zijn. Mijn moeder zegt te vaak dat ik te oud ben voor Harry Potter -.- niets om je voor te schamen zou ik zeggen, niets van aantrekken =]


    Mijn moeder is 52 en die leest ook HP Dus je bent niet te oud :Y)

    OT: Ik zelf ben verslaafd aan stenen verzamelen en thee soorten.Veel mensen snappen mij niet en vinden het kinderachtig. Maar wat maakt dat uit? Ik verzamel wat ik wil en daar heb ik hun nirt voor nodig.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial