• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:33 ]

    Als je ze op haar gezicht gaat slaan, wil ook meekomen om haar te slaan. Ik haat haar nu al, terwijl ik ze niet ken.
    Je hebt helemaal niet overdreven, zo'n kreng is het niet waard om je tegen in te houden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is mij een beetje te onduidelijk geschreven ;X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik kan het niet goed lezen.
    maar als ik de eerste tekst al leest vind dat ik wijf mega zielig, je steelt onze stijl belagelijk dat is niet stelen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Omg, hoezo die is lichtgeraakt?
    Volgens mij is ze óf vet jaloers op jou óf is ze bang voor je en probeert ze jou 'bang' te maken door je uit te schelden en met capslock te praten. Dat doen mensen meestal als ze denken dat ze anders niet overkomen of zo.
    Vaag kind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AnAmericanIdiot zegt:
    liever een heks dan een biitch
    anoniem zegt:
    NU HEBT GE UU EIGE BELEDIGD, WANT GE ZIJT ZE ALLE2 !

    Sorry, maar dit vond ik echt even geweldig.x;
    Nouja, ik weet het niet, ik ken haar niet zo. Maar dat van 'muziek stelen' is echt dom. ><'


    everything, in time

    Het is zielig wat ze doen,maar ik snap niet helemaal waarom je naar de dirickteur bent gestapt(kan er ook aan liggen dat ik niet zo goed vlaams lees).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat kind gedraagt zich echt belachelijk en ik vind niet dat je overdreven hebt. WTH, muziek stelen, hoe noemt ze alle andere mensen dan die ook naar dezelfde bands als haar luisteren? Daarom is muziek openbaar, omdat iedereen het leuk mag vinden. Dan is zowat de hele wereld volgens haar dus een 'dief'.


    I hope life isn't a big joke, because I don't get it.

    Jij bent tenminste nog volwassen.
    Zo ruzie ik soms ook. Het is leuk als ze je uitschelden terwijl jijzelf er rustig bij blijft en het niets vindt. xd
    Zo vind ik het toch.. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eh, sorry, maar ik kan dat echt niet lezen... :$


    Life is hard and then we die

    OMG hoe zielig kunt ge zijn --"
    omda zij fan zijn van die band moogt gij daar toch ook fan van zijn, ik haat zo'n kindere..


    Stop wishing, Start doing..

    Shokubeni schreef:
    Omg, hoezo die is lichtgeraakt?
    Volgens mij is ze óf vet jaloers op jou óf is ze bang voor je en probeert ze jou 'bang' te maken door je uit te schelden en met capslock te praten. Dat doen mensen meestal als ze denken dat ze anders niet overkomen of zo.
    Vaag kind.


    En daar ben ik het helemaal met je een zus! xd


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    HAHAHAHA, ik haat dr nu al :Y) Gadverdamme wat een kutwijf.
    @PUKKELxDING
    Het gaat er dus gewoon omdat dat die anoniem de topicopenster aanspreekt omdat zij fan is van Green Day en dat volgens de anonieme niet mag, omdat dat van anoniem en haar (beste?) vriendin is. Anoniem begint dan ruzie te maken om best domme dingen en topicopenster reageert daar ook op.
    Was dat op Netlog? Mag ik dr profiel pagina (aa) gewoon es om te zien (aa)

    Sinds wanneer kan je een muziekstijl stelen oô


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    je had moeten zeggen: btw, ur caps are on :')
    maar omg wat een bitch ;~; en het slaat nergens op dat je 'haar muziek' steelt


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hahah, ik vind belgen altijd zo grappig praten. Meestal snap ik er geen ene hol van.
    Maar ik vind het echt een onredelijk gesprek. En ik haat haar Capslock. Maar ik vind niet dat je je aansteld hoor.


    it's so empty living behind these castle walls