• Ik heb dus een vriendje... En ik vond hem echt heel leuk en zo.. Ik wilde vaak afspreken enzo... Maar op de een of andere manier voel ik niks meer voor hem... Niet dat ene gevoel meer als ik hem zag of sprak... Ik vind het super sneu.. Want om het nou uit te gaan maken. :( Hij stuurt lieve berichten en smsjes van : "Ik hou ontzettend veel van jou mijn lieve schat (L)" Enzo... :(

    Wat moet ik doen?
    Plies help me (A)

    Edit:
    Ik heb het dus uitgemaakt... En tegen een vriendin van mij zegt hij de hele tijd dat hij het erg vind en zo dat hij het verkloot heeft enzovoort... En nou wil hij een tweede kans :$
    Maar ik voel echt niks meer voor hem... En hij zegt ik weet wat ik fout heb gedaan en ik wil het goed maken...

    Mss dat mijn gevoelens dan veranderen???
    Ik heb geen idee wat te doen :S

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 21:25 ]

    okee daystar....
    als bff ga ik voor jou praten okeey.
    Ik ga niet vertellen dat je niets meer voor ehm voel maar vragen. Maarrr maak het niet uit , dat zou echt sneu zijn(H)


    xxxxxx bff borisjeee

    borisjeee schreef:
    okee daystar....
    als bff ga ik voor jou praten okeey.
    Ik ga niet vertellen dat je niets meer voor ehm voel maar vragen. Maarrr maak het niet uit , dat zou echt sneu zijn(H)


    xxxxxx bff borisjeee


    Ja ik vind het ook zo sneu weetje.. Maar ik voel niks meer.. :( Denk ik :$

    Je moet in elk geval niet bij hem blijven omdat je het zielig voor hem vindt als je het uitmaakt, daar wordt je zelf alleen maar ongelukkig van en als hij er later achter komt dat hij allang niets meer voor hem voelt zal dat hem alleen maar meer pijn doen.

    beetje ingewikkeld.(A)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shokubeni schreef:
    Je moet in elk geval niet bij hem blijven omdat je het zielig voor hem vindt als je het uitmaakt, daar wordt je zelf alleen maar ongelukkig van en als hij er later achter komt dat hij allang niets meer voor hem voelt zal dat hem alleen maar meer pijn doen.

    beetje ingewikkeld.(A)


    Ja maar weetje... Ik WIL wel gewoon nog van hem houden.. Mss als hij wat closer word :)